וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד אשקלון ישודר בערוץ 5

איתן נוח

8.4.2010 / 15:55

בערוץ 10 לא ישדרו את המשחק, שהוזז ע"י המנהלת ל-19:40 לטובת הקהל הדתי. המנהלת: "תמיד שיחקו ספורט בשבת"

המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני אשקלון ביום שבת בערב לא ישודר בערוץ 10 אלא בערוץ 5. המעבר הזה נבע מהסיבה שהמשחק אמור היה להתחיל ב-19:00 עוד לפני שיוצאת השבת, דבר שגרם לפניות מצד שני מחנות האוהדים, שהתלוננו על שעת המשחק. בערוץ 10 החליטו לקחת צעד אחורה והודיעו שאין בכוונתם לשדר את המשחק כל עוד הוא ישוחק בשבת. בהמשך הודיעה מנהלת הליגה כי המשחק ייפתח ב-19:40.

אוהדי אשקלון, שמזוהה במשך שנים כקבוצה דתית, החליטו עוד קודם להזזת שעת המשחק שלא להגיע למשחק בצורה מאורגנת בשל היותו משוחק בשבת. "מי שקבע את שעת המשחק הוא ערוץ 10", מסרו במנהלת הליגה בתגובה. "ערוץ 10 הוא בעל זכויות השידור למשחק ולכן נערכו כל ההכנות בהתאם. גם על המנהלת הופעלו לחצים, אבל המנהלת רואה חשיבות גדולה בקיום משחקים בשעה מוקדמת לטובת הנוער והצעירים".

במנהלת הוסיפו ש"משחק שמתחיל ב-21:00 מונע מצעירים שהולכים למחרת לבית ספר להגיע או לצפות במשחק. אנחנו מכבדים את השבת ואת האנשים ששומרים אותה, אבל ספורט משוחק בארץ ביום שבת מאז קום המדינה ולא ראינו סיבה לשנות את ההחלטה ומעריכים שבעונות הבאות ישוחקו משחקים בשבת בשעות שנוחות לצעירים גם כן".

עדכון ראשון: 9:44
עדכון אחרון: 15:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully