וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל מחכה לבולגריה

אמיר שהם, איגוד הראגבי הישראלי

8.4.2010 / 0:03

בשבת ב-15:30 תשחק נבחרת ישראל מול בולגריה משחק שיכול להכריע את עליית הדרג. נמרוד קפלן: "ניתן להם בראש"

בשבת (15:30, כניסה חופשית לאיצטדיון וינגייט) תשחק נבחרת הראגבי של ישראל מול בולגריה במסגרת אליפות אירופה, ואם תנצח היא תעקוף אותה בטבלה למרות שני משחקים חסרים ותתקרב להבטחת עליית דרג. ישראל, שסיימה את הסיבוב הראשון של האליפות במאזן מושלם, היא כעת האחרונה שמצטרפת לסיבוב השני.

המשחק בין הנבחרות בבולגריה הסתים בתוצאה 8:11 לטובת ישראל. מאז אותו המשחק, ממוצע הגילאים בנבחרת הישראלית ירד באופן דרסטי, והיא מורכבת משחקנים מהירים הרבה יותר, "אבל זה לא אומר שנריץ את הכדור לכנף", אומר המאמן רענן פן. "נשחק באותה הצורה, רק יותר מהר. מה שכן, אנחנו מצפים שהחלוצים ישחקו רחוק יותר מהראקים ויצטרפו לריצה. הבולגרים משחקים ראגבי שמרני עם מולים ובעיטות, ואנחנו ננסה לשמור את הכדור ביד ולהיות יותר מהירים מהם".

הקפטן החדש של הנבחרת, במקומו של שי דקל הפצוע, הוא נמרוד קפלן בן ה-24. "אני יותר שמח ממופתע", הוא אומר. "זה רגע מיוחד. כבוד גדול ונעליים גדולות להיכנס אליהן". לגבי קבלת התפקיד בגילו הצעיר הוא אומר: "אין גיל להצטינות בראגבי. ריצ'י מקקו קיבל את תפקיד קפטן נבחרת ניו זילנד בגיל דומה. את התפקיד מקבלים לפי הפרפורמה על המגרש ואיך שמסתכלים עליך בקבוצה. זה מאוד מחמיא".

קפלן הוא בנו של מילטון, ממיסדי ליגת הראגבי הישראלית בשנות ה-70'. אחרי שסיים את לימודיו בבית הספר נסע לצרפת ושיחק בקבוצה עד גיל 18 של מועדון "לו" בעיר ליון. מיד לאחר מכן קיבל דחיית שירות מצה"ל ונסע לאוסטרליה לקראת עונת הראגבי של חצי הכדור הדרומי. שיחק בקבוצה עד גיל 20 של מועדון ראנדוויק, אחד המפורסמים בסידני ובאוסטרליה כולה. אחר כך חזר לארץ ושירת במשך שנתיים כספורטאי מצטין בחיל האויר. בשנתיים האחרונות הוא משחק בקבוצת לונדון סקוטיש, שבשנה שעברה סיימה במקום הראשון בליגה האנגלית הרביעית ועלתה לליגה השלישית. אחיו הגדול יונתן שיחק אף הוא בחו"ל ובנבחרת.

על היריבה ביום שבת אומר קפלן: "הבולגרים גדולים ופיזיים. מקוה שנצליח להוציא אותם מאיזון ולנצל את החורים בהגנה, וניתן להם בראש. אני רוצה שיהיו כמה שיותר נקודות ותאקלים גדולים ושהקהל יהנה מהשואו. מאחל הצלחה לחברים. בואו לעודד!".




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully