וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פנתה רשמית לרודי חדד

7.4.2010 / 23:03

קשרה של שאטורו ומכבי תל אביב מועמד לעונה הבאה. מי שיצר עימו את הקשר הוא ג'ונתן אסוס. מחפוד יחתום בקרוב

הפועל פתח תקוה פנתה רשמית לקשר מכבי תל אביב בעונה הבאה ושחקנה של שאטורו הצרפתית העונה, רודי חדד (25) במטרה לצרפו בעונה הבאה לשורותיה. השחקן הביע נכונות לחזור לישראל ובין הצדדים מתקיימים מגעים להבאתו לארץ.

מי שיצר את הקשר עבור הקבוצה הוא הקשר ג'ונתן אסוס, שמכיר את חדד באופן אישי, עוד לפני שהשניים שיתפו פעולה במכבי תל אביב. בעיה אחת שיכולה למנוע את הגעתו של חדד לארץ היא הסדרת שירותו הסדיר בצה"ל, אך בפתח תקוה סבורים שאפשר להגיע להבנות בעניין הזה.

חדד, יהודי במוצאו, גדל במועדון הצרפתי מכבי פריס ובשנת 2001 עבר לשחק בקבוצת המילואים של פריס זן ז'רמן. לאחר ארבע שנים עלה לקבוצת הבוגרים ומשם הושאל לקבוצת ולנסיין. לפני שנתיים הגיע למכבי תל אביב ששילמה עליו כחצי מליון יורו ובשלב מאוחר יותר זכה לאזרחות ישראלית. את הקבוצה של אבי נמני הוא עזב בחודש ינואר 2009, לפני קצת יותר משנה. בעונה הראשונה בישראל חדד רשם שער אחד ו-11 בישולים. בעונה שעברה הוא פתח בארבעה משחקי ליגה לפני שהחליט לעזוב. לחדד יש הופעה אחת בנבחרת הצעירה של צרפת.

בפתח תקוה מתכוונים להחתים בקרוב מאוד את המאמן אלי מחפוד על חוזה חדש. כפי שפורסם, המאמן ימשיך אם ישאיר את הקבוצה בליגה. בפתח תקוה הסבירו כי מחפוד נשאר לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו בקבוצה. המאזן של מחפוד עומד על כמעט 44 אחוזי הצלחה בליגת העל, קצב צבירת נקודות של קבוצה המתיימרת לסיים את העונה במקום השלישי בליגה. במאזנו של המאמן ארבעה ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים (למכבי חיפה, מכבי תל אביב ומכבי נתניה).

כפי שפורסם ביום רביעי שעבר, פתח תקוה פנתה לנציגיו של ג'וניור ויסה על מנת להחזירו בעונה הבאה לקבוצה, אך עד תום העונה לא יתנהלו מגעים רשמיים. ויזה מסיים חוזה בבית"ר ירושלים והוא עשוי לחזור לאורווה ולשחק שוב תחת אלי מחפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully