וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג מועמד למכבי תל אביב לעונה הבאה

איתן נוח

7.4.2010 / 22:08

הצהובים חושבים על אפשרות לצרף את המתאזרח (20, 1.98 מ'), שהצטיין העונה במכללת וירג'יניה וינסה להיבחר בדראפט

האם מתאזרח נוסף בדרך למכבי תל אביב? סילבן לנדסברג (20, 198 מטר), גארד מכללת וירג'יניה, מועמד להגיע לקבוצה בעונה הבאה. אביו של לנדסברג, סטיבן, הוא יהודי ואימו היא אמריקאית עם שורשים מטרינידד. לנדסברג מצטרף כמועמד בנוסף לג'ון שייר, רכזה של דיוק, אלופת המכללות הטרייה. כמו שייר, גם לנדסברג ינסה קודם כל להיבחר בדראפט ורק במידה ולא יתקבל לליגה הטובה בעולם, הוא ישקול אפשרות להגיע לישראל.

לנדסברג שיחק במשך עונה וחצי במכללת וירג'יניה, כשאת העונה הראשונה שלו סיים עם ממוצעים של 16.6 נקודות ושישה ריבאונדים למשחק. את העונה הנוכחית הוא החל גם כן בצורה מרשימה עם 17.3 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק, אך לפני כחודש הוא הושעה מהמכללה בשל העובדה שנכשל בלימודיו. לפני כשבועיים הודיע השחקן שהוא מתכוון לצאת לדראפט ולא להשלים את השנתיים שנותרו ללימודיו.

בראיון שהעניק בתחילת העונה, לנדסברג סיפר כי קיבל הצעה לשחק עם נבחרת ארצות הברית למכביה, אך סירב כי העדיף להתאמן במהלך הקיץ. עוד הוא סיפר כי הוא לא שולל את האפשרות לשחק בנבחרת ישראל בעתיד. במכבי ימשיכו לעקוב בשבועות הקרובים אחרי ההתקדמות של לנדסברג לקראת הדראפט. כרגע עורך השחקן אימונים אישיים לקראת אימוני מבחן שיערוך אצל קבוצות NBA. באתר "דראפט אקספרס" הוא מדורג כרגע כבחירה ה-38 בסיבוב השני, אך חשוב לציין שמדובר בהערכה מוקדמת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully