וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אולי עוד דרמה במשחק מספר 3?

איתן נוח

7.4.2010 / 17:14

אחרי שאשדוד ניצחה בשניות האחרונות, סדרת הגמר סל חוזרת לרמת השרון (ה', 19:30, 5+), שתאלץ להסתדר שוב ללא לויצקי

מכבי אשדוד תצא מחר (חמישי, 19:30, ספורט 5+) לנסות לגנוב ניצחון במשחק השלישי בסדרת גמר פלייאוף הנשים אחרי הניצחון הסנסציוני שלה במשחק הקודם. רמת השרון פתחה את הסדרה עם ניצחון משכנע במשחק הראשון 60:78, אבל אשדוד הצליחה לחזור ל-1:1 אחרי ניצחון 82:83 לאחר מהפך מדהים ושלשה ענקית של כריסטי תומאס.

השחקניות של אורנה אוסטפלד, שמקוות לנצל את יתרון הביתיות כדי להתקרב לעבר האליפות, יאלצו שוב להסתדר ללא קטיה לויצקי, שתשובות בנושא החשדות לנטילת חומרים אסורים לגביה עדיין לא התבררו. רמת השרון תנסה לנצל את היתרון הבולט שיש לה מתחת לסלים, כשהסנטרית קיה ווהן, ששיחקה היטב במשחק הקודם, תנסה להמשיך ביכולת הטובה. ברמת השרון מבינים שהמפתח לניצחון יהיה לעצור את נטאשה לייסי המצוינת.

אשדוד בינתיים מראה כדורסל בינוני מאוד במהלך הסדרה, כשגם במשחק שבו היא ניצחה, היא לא הפגינה יכולת מרשימה. דווקא הסגל הישראלי, שבאשדוד התגאו לגבי העומק שלו, לא מפגין את היכולת המצופה. אורנית שוורץ, שסבלה מבעיית עבירות במשחק מספר 2, תצטרך להיות שם בשביל אשדוד אם הקבוצה הדרומית רוצה לגנוב ניצחון. ואם כבר בעיית עבירות, 11 פעמים בלבד זרקה אשדוד מהעונשין במשחק הקודם לעומת 30 זריקות של רמת השרון. השחקניות של עדן ענבר יצטרכו לכל הפחות להשוות את מספר כמות הזריקות לכמות של היריבה אם ברצונן לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully