וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "לפי איך שאתם נראים, לא יהיה טוב בשבת"

דור בלך

7.4.2010 / 17:01

מאמן בית"ר ירושלים עצר את האימון לקראת מכבי ת"א ושטף את שחקניו. שחקן: "עם איך שנראינו נגד רמת גן, אין לנו סיכוי"

ההכנות לקראת המפגש מול מכבי תל אביב ביום שבת בקרב על המקום השלישי ומול הפועל תל אביב בשבוע הבא ברבע גמר גביע המדינה אמנם בשיאן, אך בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים מרגישים כי הקבוצה רחוקה מלהיות מוכנה למפגש מול התל אביביות. המאמן דוד אמסלם עצר את האימון היום (רביעי) ושטף את שחקניו.

"תתחילו לרוץ. עם איך שאתם נראים עכשיו, לא יהיה טוב בשבת", הזהיר אמסלם את השחקנים. "אם אתם חושבים שמכבי לא יבואו כדי להילחם ולקחת את הנקודות אתם טועים ובגדול". אמסלם מרגיש כי ההתלהבות ששטפה את השחקנים עם מינויו החלה לרדת בשבועות האחרונים והנחישות והרצון שלהם פחתו. בסביבת המאמן לא פוסלים שינויים בהרכב בשבת במידה ו-11 הפותחים הקבועים לא יוכיחו את עצמם באימונים.

"אפילו שעד שנה שעברה דוד היה חלק מהשחקנים, אין אצלו הנחות או חברים", סיפר מקורב למאמן. "מי שלא טוב באימונים לא ישחק ומי שטוב ישחק בלי שום קשר לאיך קוראים לו או מה הוא עשה עד כה בקריירה שלו". גם שחקני הקבוצה מבינים כי הם צרכים להתעשת ומהר. "איך שנראינו מול הפועל רמת גן, אין לנו סיכוי", סיפר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים לחזור לרמה שהצגנו לפני כמה שבועות. נכון שהפועל רמת גן זו לא מכבי או הפועל, אבל למען האמת גם מול מכבי בגביע לא נראינו טוב ובמזל הגענו לפנדלים".

הקהל של הקבוצה בכל אופן מוכן, בעיקר לגביע, כשכל 2,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה על ידי הפועל תל אביב נמכרו ואוהדים רבים קנו כרטיסים ליציע האדומים. לקראת מכבי ישנה פחות התרגשות ורק 1,000 כרטיסים נמכרו עד כה, בנוסף ל-3,500 המנויים של הקבוצה. עם זאת, במועדון מאמינים כי מעל ל-10,000 צופים יגיעו, כולל אוהדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully