וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מליקסון, סטרול ויצחקי על שולחן הדיונים

ישיבת ההנהלה עם גוטמן ואבוקסיס עסקה בצירופם של השלושה לעונה הבאה. טירוף כרטיסים לקראת בית"ר בגביע

הנהלת הפועל תל אביב קיימה היום (רביעי) ישיבת הנהלה יחד עם אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס במטרה לתכנן מקצועית את העונה הבאה ולדון בחיזוק מתבקש לסגל הקבוצה. למרות שגוטמן לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, ועל אף ששיחות בעניין זה לא התקיימו עדיין, עדיין ההנהלה האדומה נערכת לעונה הבאה בעצה אחת עם גוטמן ולפי דרישותיו, מה שמעיד על רצון הדדי בהמשך ההתקשרות.

בישיבה הועלו מספר שמות של שחקנים ישראלים כאופציות לחיזוק שהפועל כבר גיששה אצלם - ברק יצחקי, אבי סטרול ומאור מליקסון. נכון לעכשיו, בשורות האדומים היו רוצים כמובן לראות את כל השלושה, אך מאור מליקסון הוא האופציה הריאלית ביותר כרגע, זאת בעקבות חוסר הוודאות הכלכלית בהפועל באר שבע. כל עוד הבעלים אלונה ברקת מתעקשת לעמוד במילתה ולעזוב, לא תוכל באר שבע לעמוד בחוזהו של מליקסון, המוערך בכ-150 אלף דולר.

בכל הנוגע לסטרול ויצחקי, הדברים תלויים בהנהלות של לוקרן ובית"ר ובדרישותיהן הכספיות. למרות שגוטמן וסטרול שוחחו והגיעו לסיכום עקרוני על הצטרפות הבלם בעונה הבאה, הדברים תלויים בעיקר בתשלום אותו תדרוש לוקרן.

עוד במסגרת העונה הבאה, גם עתידו של דגלאס דה סילבה, שבו הביעו התעניינות מספר קבוצות מאירופה, יהיה על הפרק בשבת הקרובה מול הפועל רמת גן. נציגים של ליל, שבביקור הקודם לא התרשמו מיכולתו, ונציגים של ולנסיין הצרפתית יגיעו בשבת לצפות בבלם. אם ירשים ייתכן שאחת הקבוצות תיכנס למשא ומתן על הצטרפותו בעונה הבאה, אך הסכום של 2.5 מיליון יורו אותו דורשת הפועל עלול לטרפד עסקה שכזו, אם וכאשר תרצה אחת מהקבוצות הללו את הברזילאי.

בנוסף, מתברר כי קיים טירוף כרטיסים למשחק הגביע מול בית"ר ביום שלישי הקרוב. בהפועל מדווחים כי כל הכרטיסים נמכרו, פרט לשער 8. את הכרטיסים אליו יוכלו אוהדי הקבוצה (רק אלו המחזיקים במינויים) לרכוש ביום שבת לאחר המשחק מול רמת גן בקופות האצטדיון בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully