וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: קאלה טען שהוא פצוע ותורגל כחלוץ

7.4.2010 / 13:31

השוער, שחוזהו לא הוארך, טען לפציעה בכתף ובתגובה תורגל בהתקפה. שחקנים: "'שוער עולה'...ככה זה מתנהל, כמו שכונה"

בהפועל באר שבע לא מפסיקים להפתיע. אחרי שמאור מליקסון מונה כבורר בפרשת העימות המתוקשר בין ז'אן טלסניקוב לשמעון הרוש, השוער טברטקו קאלה, שטוען לפציעה בכתף וביקש לא להתאמן, תורגל היום (רביעי) כחלוץ באימון.

בבאר שבע סיפרו שהסיפור החל עוד במהלך האימון אתמול, כשקאלה טען לכאבים ושותף לפרק זמן מסוים כשחקן שדה. על פי גורם בקבוצה, הצוות הרפואי ביקש מקאלה לנוח ולא לאמץ את היד, אך המאמן ויקו חדד בחר לתרגל אותה בעמדה קצת שונה. על פי שחקנים בבאר שבע, קאלה ניסה ללהטט עם הכדור, מה שיצר מבוכה גדולה. "עכשיו כולם במועדון יודעים מה פירוש המושג 'שוער עולה'", אמר בציניות שחקן בקבוצה. "זה מושג של כדורגל בשכונה, וככה מתנהל המשא ומתן עם קאלה. כמו שכונה".

לטענת שחקנים, במהלך האימון אמר קאלה בציניות: "יש כאן כמה שחקני התקפה שאני לא פחות טוב מהם. אני יכול לפתוח ליד בדש (ברק, א"י)". מאמן השוערים אסי רחמים אמר לאחר האימון: "לקאלה יש בעיה עם הכתף והוא הצטווה לנוח. את שאר השאלות צריך להפנות לצוות הרפואי והמקצועי".

כזכור, לפני שבוע בדיוק פורסם כי האופציה בחוזהו של השוער פגה ולפיכך הודיעו לו במועדון שהוא רשאי לחפש קבוצה. בבאר שבע אמרו כי ההחלטה נבעה מסימן השאלה בנוגע לעתידה של אלונה ברקת בקבוצה, אך מאז הקבוצה יצאה לחופשה ומאז קאלה לא מתאמן. "גם ככה העונה נגמרה, אולי כדאי לנסות את קאלה כחלוץ", התנסח בעדינות גורם בקבוצה. "יש לו יתרון בכדורי גובה". באר שבע שחזרה אתמול להתאמן תארח בסוף השבוע את הפועל עכו, לאחר שהבטיחה את השתתפותה בפליאוף האמצעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully