וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנוער לא התייצבה לגמר הטורניר

6.4.2010 / 22:49

הנבחרת הפתיעה כשהגיעה עד לגמר, אך כנראה שבאיגוד הכדורעף לא האמינו, ובאותו זמן השחקנים בכלל טסו למונטננגרו

אירוע מביך נרשם אתמול (שני) בטורניר הנוער הבינלאומי בכדורעף שנערך בפורדנונה שבאיטליה. נבחרת הנוער של ישראל, שהפתיעה כשעלתה לגמר, לא התייצבה למשחק על התואר מאחר ובאותה שעה שחקניה עלו על מטוס למונטונגרו, שם יפתחו מחר את השתתפותם במוקדמות אליפות אירופה. כנראה שבאיגוד הכדורעף לא האמינו ביכולתה של הנבחרת להגיע עד לגמר הטורניר, ודאגו לה לטיסה ליעד הבא במועד משחק הגמר. כזכור, הנבחרת הרשימה מאוד בטורניר עצמו עם ניצחון מדהים על איטליה, ובחצי הגמר היא נהנתה מפרישתה הצפוייה של אירן ממשחק נגדה. בגמר הייתה אמורה ישראל לשחק נגד בלארוס, אבל הנציגים הישראלים כבר היו באותו זמן על המטוס, וטקס הענקת הגביעים נערך גם הוא ללא נוכחותם. שחקני הנבחרת התאכזבו מאוד מהעזיבה המוקדמת ומההיעדרות ממשחק הגמר.

מאיגוד הכדורעף נמסר בתגובה: "ידענו מראש על מועד העזיבה של הנבחרת, וגם דאגנו ליידע בכך את מארגני הטורניר. בזמן הטורניר עצמו, כשהובן כי יש סיכוי להגיע לגמר, נעשו נסיונות למצוא דרכי הגעה חלופיות למונטנגרו, אך אלו לא אושרו מטעמי בטחון".

הנבחרת תפתח כאמור מחר את השתתפותה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה במונטנגרו, ותשחק בבית אחד מול נבחרות מונטנגרו, פולין, איטליה, ספרד ונורבגיה. הנבחרת שתסיים ראשונה בבית תעפיל אוטומטית לטורניר הגמר של אליפות אירופה. הנבחרות שיסיימו במקומות השני והשלישי יעפילו למשחקי ההצלבה, שם יפגשו את המקבילות שלהן בבתי המוקדמות האחרים.

במקביל, נבחרת הנערות תשחק במתכונת דומה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה שיתקיים בפולין. הנבחרת תתמודד בבית אחד מול נבחרות פולין, הונגריה, ליטא, אוסטריה וצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully