וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בת ים יחרימו את המשחק מול הפועל אשקלון?

השחקנים כועסים על ההנהלה, שלטענתם חייבת להם כספים ולכן הם מסרבים להתאמן. יו"ר הקבוצה: "מקסימום נעלה עם הנוער"

האם שחקני מכבי עירוני בת ים לא יופיעו למשחק הליגה הקרוב במחזור האחרון של הליגה הלאומית לפני הפלייאוף נגד הפועל אשקלון (שישי, 15:30)? שחקנים בקבוצה כועסים מאוד על ההנהלה. לטענתם, היא אינה שילמה להם משכורות בחודשיים וחצי האחרונים.

הקבוצה, שמדורגת במקום החמישי בליגה, כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, אך זקוקה לנקודות כדי לשפר עמדות בצמרת במאבק על העלייה לליגת העל. מעבר לכך, המשחק חשוב עבור אשקלון, שנאבקת יחד עם קבוצות נוספות על המקום השישי.

שחקני הקבוצה הופיעו היום לאימון, אך סירבו לעלות על כר הדשא והחרימו אותו. המאמן דורון ממן אף הוא לא מקבל משכורת בעת האחרונה ומביע הזדהות עם השחקנים. יחד עם זאת הוא קורא להם לשוב לאימונים.

"אני מבין את השחקנים", אמר ממן. "למרות זאת, אני מקווה שהם יחזרו להתאמן בצורה רגילה. אף אחד לא ציפה מאיתנו להגיע לאן שהגענו. המשחק ביום שישי הוא מאוד חשוב לנו ואם השחקנים לא ישובו מחר להתאמן, זה יכול לפגוע לנו בהכנות למשחק ובעונה כולה. עבדנו קשה מאוד עבור התוצאות".

עמי בלולו, יושב ראש עירוני בת ים, אמר בתגובה: "השחקנים עשו את הטעות הכי חמורה שיכולה להיות. אני באופן אישי מגיע כל יום לאימון ודואג לעדכן אותם על המצב. בסך הכל אנחנו חייבים לשחקנים משכורת אחת. אני לא מתחמק ואף פעם לא ברחתי מאחריות. שחקנים תמיד ידעו את המצב. אני לא מתכוון לקרוא להם בחזרה לאימונים. ביטלתי כבר את האימון של מחר".

בלולו הוסיף כי הוא לא חושש ממחאה של השחקנים, ואמר: "כבר הצהרתי בעבר העונה שאין לי כוונה לעלות ליגה כי אנחנו לא יכולים לעמוד בתקציב של ליגת העל, ולכן מכיוון שכבר הבטחנו את המקום בליגה הלאומית בעונה הבאה, אם השחקנים לא ישובו לאימונים, נעלה עם קבוצת הנוער. השחקנים נמצאים תחת חוזה והם צריכים לזכור זאת. אנחנו בכל אופן ביקשנו מהם לחכות שהם יקבלו את המשכורות חודש לאחר תום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully