וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו גומרים לאנשים את האוויר"

6.4.2010 / 10:34

מאמן מכבי חיפה לשחקניו: "בואו ניקח בפלייאוף את כל הנקודות". בחיפה רותחים על השופט בעקבות הרחקת רפאלוב ("זו החלטה שעלולה לבזות ליגה שלמה”), באיגוד הישעו אותו מהמחזור הקרוב. הקבוצה תגיש ערעור בגין הרחקת טשיירה. יתכן שדבאלישווילי יזומן לנבחרת גיאורגי

במכבי חיפה עדיין לא נרגעו הרוחות בעקבות ההרחקה הסתמית של ליאור רפאלוב במשחק נגד בני יהודה (0:2 למכבי חיפה). בסיום המשחק אמר רפאלוב לחבריו: "לפני ההרחקה חכמון אמר לי 'מצטער, אבל אני מרחיק אותך'. אמרתי לו 'על מה?', אבל הוא היה נחוש". חכמון, אגב, לא התנצל בסיום על שהרחיק את הקשר. שחקנים בחיפה אמרו הבוקר (ראשון) על החלטת השופט: "אם טשיירה הורחק לשישה משחקים על ביזוי שופט, הוא (חכמון) צריך להיות מורחק לפחות עד תחילת העונה הבאה על החלטה שכזאת. על כל משחק שטשיירה מפסיד, הוא צריך להפסיד שניים. אנשים לא מבינים שזאת החלטה שעלולה בסוף העונה לבזות ליגה שלמה. למזלנו ניצחנו, אבל מה היה קורה אם לא היינו מנצחים? מי היה מחזיר לנו את הנקודות?".

באיגוד השופטים הודו אתמול כי על פניו נראה שחכמון טעה גם כשלא הרחיק את ג'ון קולמה על התיקול החריף בחסן אבו זייד, אך בוועדה המקצועית מתכוונים לצפות שוב בקלטת לפני שתתקבל החלטה. בכל מקרה, באיגוד החליטו לבטל את שיבוצו של חכמון למשחק הליגה בשבת בין הפועל באר שבע להפועל עכו, בו היה אמור לשפוט.

באימון השחרור שנערך הבוקר שוחח אלישע לוי עם השחקנים, אך לא התייחס לשופט אלי חכמון באופן אישי. "ניצחנו אתמול משחק מאוד חשוב, ראיתי אתמול כמה אופי יש לשחקנים כאן. גם בעשרה שחקנים שיחקנו לא פחות טוב מאשר ב-11", אמר לוי. בהמשך הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים להגיע לפליאוף מוכנים. כולם חושבים שאנחנו מפסידים אבל אנחנו גומרים להם את האוויר. בואו נגיע לשם וניקח את כל הנקודות".

גם בלם הקבוצה שי מימון, שמילא בהצלחה מרובה את מקומו של ז'ורז'ה טשיירה המורחק, התייחס לניצחון החשוב על בני יהודה. "הרגשנו שאנחנו חייבים לעשות הכל למען האוהדים הנפלאים שלנו שהגיעו עד בלומפילד למרות החג. הם הגיעו, עודדו וגם כאשר נקלענו לפיגור מספרי, הרגשנו שאנחנו מחויבים לעשות הכל עבורם. אני מקווה שהקהל יגיע בכמויות גם לדרבי בשבת הקרובה ויסחוף אותנו לניצחון גם מול הפועל, שיהיה הפעם גם על יוקרה וגם על נקודות חשובות".

בחיפה מתכוונים לערער היום על העונש שספג ז'ורז'ה טשיירה ומקווים שבית הדין ירחיקו לכל היותר לארבעה משחקים. בלי קשר, בחיפה אמרו אתמול על מחליפו שי מימון: "אף אחד לא עבר אותו היום. אם הוא ימשיך ככה אפשר להיות רגועים". למרות יכולתו הטובה, אם מימון לא ישחק בעונה הבאה בהרכב הוא צפוי לעזוב. הדברים תלויים בעיקר בדקל קינן, שאם יעזוב מימון יבקש לברר האם בונים עליו כשחקן הרכב לצד טשיירה. בחיפה, כזכור, מעוניינים בבלם מכבי נתניה, ביבאן פרנסמן. בנוגע ליתר המועמדים העיקריים להצטרף - ברק יצחקי , עידן ורד ואלירן עטר, במועדון מעריכים כי לפחות אחד מהם יגיע בעונה הבאה אך טרם נעשתה פניה רשמית לאחד מהם.

במהלך הפנדל שבו זכתה אתמול חיפה נראה שלומי ארבייטמן, הבועט הקבוע שהוחלף מספר דקות קודם לכן, כשהוא קם מהספסל ואמר לחבריו: "הייתי רוצה לבעוט את הפנדל הזה". מי שהוכשל הוא מוחמד גדיר שזכה למחמאות בעקבות סחיטת הפנדל, שלמעשה הכריעה את המשחק. הבעלים יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום ולחץ את ידיהם, אך לא דיבר איתם. הקשר בירם כיאל שעלה לשחק אתמול עם זריקה אמור להתאושש לחלוטין עד משחק הדרבי ולשחק ללא זריקה. ביום רביעי תתארח חיפה בנס ציונה, שם תקיים משחק אימון שיהיה פתוח לתקשורת.
החלוץ ולדימיר דבאלישווילי קיבל הודעה כי ייתכן ובקרוב מאוד יזומן למשחק ידידות של נבחרתו, גאורגיה, מול קמרון. המשחק אמור להיערך בגרמניה בחודש מאי אבל עדיין לא נסגרו הפרטים הסופיים. גיאורגיה אמורה לארח את ישראל למשחק רשמי בשביעי בספטמבר. סאדאת בוקרי נראה מאוכזב מאוד אתמול כשעזב את האצטדיון. סוכנו צפה אתמול במשחק וכעס על אי שיתופו. נראה כי בתום העונה, לאור האכזבה ביחס להצהרות שפיזר סוכנו, השחקן יעזוב את חיפה.

ובתוך כך, מתברר כי בשבוע שעבר במועדון כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. הנהלת המועדון קבעה מחנה אימונים לעונה הבאה שייערך באוסטריה בסוף חודש יוני. המחנה יימשך עשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully