וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי: "זה הגמר הכי גדול שלי"

6.4.2010 / 8:19

מאמן דיוק התרגש אחרי הניצחון הדרמטי על באטלר בגמר טורניר המכללות. סטיבנס: "מה שהשחקנים שלי השיגו השנה יישאר לנצח"

אקורד הסיום של טורניר המכללות הלילה (בין שני לשלישי) היה דרמטי כראוי לעונה המשוגעת שעברה עלינו, אך בסופו של דבר הכרכרה של הסינדרלה מבאטלר, שנדחפה על ידי עשרות אלפי אוהדים באצטדיון לוקאס אויל באינדיאנפוליס ועשרות מיליונים נוספים בכל רחבי ארצות הברית, הפכה בחזרה לדלעת עם הבאזר כשזריקת האליפות הפוטנציאלית של גורדון הייוורד הלכה החוצה, ודיוק חגגה ניצחון 59:61.

מייק ששבסקי, ששם סופית מאחורי את שש השנים הרעות בהן לא הצליחו השדים הכחולים שלו להגיע אפילו לעלית אייט, השתווה לאדולף ראפ במקום השני בטבלת האליפויות עם ארבע זכיות, ועקף את מורו ורבו בובי נייט, שמחזיק בשלושה תארים. את הרשימה עדיין מוליך, וימשיך ככל הנראה להוליך לעד, ג'ון וודן עם עשר אליפויות.

"הייתי בשמונה משחקי גמר, וזה היה הטוב שבהם", צהל קואץ' K, שגם הפך למאמן היחיד בהיסטוריה שזכה בתואר בשלושה עשורים שונים (1991, 1992, 2001 וכעת 2010). "הילדים בשתי הקבוצות נתנו את הלב שלהם, והפער היה של נקודות ספורות לכל אורך המשחק. זו בכלל הייתה שנה נפלאה, וקשה לי לעכל שאנחנו אלופים".

מנגד ניסה המאמן המפסיד, בראד סטיבנס, להסתיר את אכזבתו, אחרי שהבולדוגים שלו היו קרובים מרחק של קפיצה אחת של הכדור על הטבעת עם הבאזר מהשלמת התסריט ההוליוודי אותו כתבו לאורך כל העונה, כשהגיעו לגמר עם רצף מדהים של 25 ניצחונות, והדיחו בדרכם לגמר שלוש פייבוריטיות בדמותן של סירקיוז, קנזס סטייט ומישיגן סטייט.

"כשיש לך שחקנים כאלה, אתה לא יכול להסתכל רק על מבחן התוצאה אחרי קרב כזה", אמר המאמן בן ה-33. "הם פשוט נתנו את כל מה שהיה להם, ואין לנו סיבה להיות מאוכזבים. אמרתי להם בסיום שמה שהם השיגו ביחד העונה יישאר איתם לנצח, בלי קשר לתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully