וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון: "אני הייתי הבעיה הכי גדולה שלי נגד פרטיזן"

איתן נוח

4.4.2010 / 16:45

כוכב מכבי תל אביב ניסה להסביר את יכולתו המאכזבת ברגעי האמת: "זה לא הקהל. קרו לי דברים שמעולם לא קרו לי לפני כן"

כמו בכל סיום עונה אירופאית של מכבי תל אביב, גם העונה מיד אחרי ההדחה של הצהובים מהמסגרת האירופאית החלו הספקולציות לעלות לאוויר. אלן אנדרסון הוא אחד מאותם שחקנים שבשבועות הקרובים ידונו לגבי עתידם. עוד לפני תחילת סדרת ההצלבה ומיד לאחר סיום שלב הטופ 16 הציעו במכבי תל אביב שדרוג לאנדרסון אחרי שהאחרון היה הסיבה המרכזית לכך שהקבוצה העפילה להצלבה מהמקום הראשון בטופ 16. אחרי סדרת ההצלבה, שבה אנדרסון היה חלש עם שיא שלילי של 0 נקודות ב-0 מ-9 מהשדה במשחק הרביעי והמכריע בסדרה, כבר לא בטוח שאנדרסון יישאר אצל הצהובים.

נכון לעכשיו, למכבי יש אופציה לחוזה לשנה הבאה עם השחקן, כשלאנדרסון יש אופציה ליציאה ל-NBA בקיץ. בראיון לתקשורת הקרואטית שהעניק אנדרסון עם תום סדרת ההצלבה, התייחס השחקן לעונה הבאה: "יש לי חוזה לעונה הבאה במכבי, אבל יש לי אופציה לצאת ממנו במידה שיהיה לי חוזה מובטח ב-NBA".

כמו כן, התייחס השחקן ליכולתו בסדרה האחרונה: "אני הרבה יותר טוב מאיך ששיחקתי במשחק האחרון. הסתכלתי על הקלטת של המשחק, ואני חושב שהבעיה הכי גדולה שלי הייתה אני. הרגשתי שאני יכול לעזור לקבוצה, אבל לא הצלחתי להיכנס לקצב. הקהל לא השפיע על המשחק שלי. בסדרה הזאת החטאתי דאנק וסיימתי משחק עם אפס נקודות, אלה דברים שאף פעם לא קרו לי".

בקיץ האחרון דווח שאנדרסון יצטרף לנבחרת קרואטיה. השחקן, שהגיע למכבי מציבונה זאגרב הקרואטית, לא פוסל אפשרות להצטרף אל הנבחרת הקרואטית במהלך הקיץ הקרוב בשביל לשחק באליפות העולם שתיערך בטורקיה. "אני אוהב את קרואטיה ואני עדיין חושב על לשחק בנבחרת הקרואטית", ציין אנדרסון. "פנו אליי כמה גורמים מהנבחרת. אני אחכה לסוף העונה ואז אני אחליט".

ג'וסיף ורנקוביץ', מאמנה החדש של נבחרת קרואטיה, הגיב בתקשורת הקרואטית לסיפור ואמר: "אנחנו לא חושבים על אלן אנדרסון כרגע. מדובר בסיפור של הקיץ שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully