וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "חוסר המקצועיות של דורה מורגש היטב"

עמית גולדשטין

4.4.2010 / 15:49

בהפועל חיפה צפויים לסיים את תפקידו של המאמן בסיום העונה, שחקן בקבוצה: "את התוצאות לחוסר המקצועיות רואים במגרש"

בהפועל חיפה שוב מלקקים את הפצעים. יממה לאחר התיקו 0:0 מול הפועל באר שבע, בקרית חיים מנסים להבין איך אחרי פתיחת עונה כל כך מוצלחת, הקבוצה מוצאת את עצמה בפלייאוף התחתון, כשהישארותה בליגה מוטלת בספק. בניסיון להתמודד עם הכישלון, בחיפה חושבים קדימה, כששתי אופציות נשקלות ועומדות על הפרק: או לסיים את תפקידו של שלומי דורה בסוף העונה ולהציע את תפקיד המאמן לניצן שירזי, או להשאיר את דורה כעוזר המאמן של שירזי אם האחרון ייענה בחיוב לתפקיד. לא מן הנמנע גם שאם חיפה תסתבך עוד יותר במאבקי התחתית, האופציה השנייה תחל לפעול כבר העונה. "למרות כל הצוות המקצועי הנרחב, חוסר המקצועיות של שלומי מורגש היטב", אמר שחקן בקבוצה, "זה מתחיל באימונים ואת התוצאות רואים על המגרש".

בכל אופן, בהנהלת הקבוצה לא מחפשים כרגע אשמים ורוצים לסיים את העונה בצורה המוצלחת ביותר. "אני חושב שאנחנו במקום האידיאלי שלנו", אמר היום (ראשון) מנכ"ל המועדון אפרים גבאי, "למרות שבתחילת העונה קיווינו שנשתלב במקום יותר גבוה, ידעתי שזה יהיה מצב הנקודות שלנו בשלב הזה של העונה. אסור לשכוח שמלבד שזו עונה הראשונה של שלומי בליגת העל, יש לנו הרבה מאוד שחקנים צעירים, שגם עבורם זו עונה ראשונה והם חסרי ניסיון. אם הליגה הייתה מסתיימת עכשיו בלי הפלייאוף, אז אני חושב שעשינו עונה טובה יחסית, כי המטרה שלנו הייתה לתקוע יתד בליגת העל. אני בטוח ששלומי והשחקנים יישארו בליגה. זה תלוי בנו ואני סומך עליהם".

אחת מהטעויות שביצעו השנה בהפועל חיפה הייתה הבאתו של לבאן חמלדזה, שחתם רק בינואר האחרון, אך אתמול שוחרר באופן רשמי מהקבוצה לאחר שהגיע להבנות עם הבעלים יואב כץ, שאמור להגיע בימים הקרובים לארץ.

כמו כן, המועדון הוציא הבוקר הודעת גינוי על כתובות הנאצה במתחם קצף של אוהדי הקבוצה כנגד מכבי חיפה לקראת הדרבי המתקרב. בהודעה נכתב כי "מועדון הכדורגל הפועל חיפה מגנה בתוקף את ריסוס הכתובות וקורא לאוהדים להתנהגות ספורטיבית. משטרת זבולון תגביר את הסיורים באזור אצטדיון קרית חיים למניעת הישנות המקרים".

חי בן לולו לא התאמן היום, המגן סובל ממתיחה בשריר, אך בחיפה מאמינים כי הוא יהיה כשיר לדרבי. אייל טרטצקי ערך אימון קל בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully