וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "היכולת הזאת לא תספיק לפלייאוף"

שחקן בהפועל ת"א יודע שהקבוצה חייבת להשתפר. דה רידר אמור להיות כשיר לשבת, אך בהפועל לוקחים זאת בערבון מוגבל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

למרות התבוסה שהנחילה הפועל תל אביב (1:4) להפועל רעננה אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל, נדמה כי בוקר לאחר המשחק האדומים רוצים לשכוח את המשחק בכפר סבא במהירות. היכולת הלא טובה לא נעלמה מעיני אף שחקן: "התוצאה לא משקפת את מה שקרה במגרש", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. "זה לא נראה טוב והיכולת הזאת לא תספיק בפלייאוף. פציעות השחקנים הורגות אותנו, אנחנו מקווים שהם יחזרו מהר בכדי שלאלי (גוטמן – ע.ג.) יהיו אפשרויות לפחות מהספסל. מזל שהדברים האלו הגיעו לפני הפלייאוף ולא תוך כדי".

גם הקשר גילי ורמוט, שכבש במשחק את השער הראשון של הפועל, התייחס באתר הרשמי של הקבוצה ואמר: "לא היינו במיטבנו, אבל ידענו להתעשת ולהבקיע שלושה שערים במחצית השנייה. זה מסוג המשחקים שצריך לעבור, ואני שמח שעשינו זאת כמו שצריך ולא חיכינו לדקות הסיום. אני מקווה שבשבוע הבא נגד הפועל רמת גן בבלומפילד תהיה אותה כמות אוהדים שהייתה נגד עכו בשבוע שעבר. זה פשוט תענוג לשחק מול בלומפילד מלא. חג שמח לכולם".

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. איתי חסיד
נהנה נגד עכו, רוצה שידור חוזר נגד הפועל רמת גן. גילי ורמוט/איתי חסיד

לאלה צפוי להיות כשיר לבית"ר ירושלים בגביע

על אף הדברים, בהפועל מאוד מרוצים מהניצחון ועל זה שלא הפסידו שוב נקודות מול קבוצת תחתית. אך בכל הנוגע לפציעות נראה כי מוקדם לצאת בחגיגות לפחות עד השבת הקרובה. למרות שבצוות המקצועי של הפועל העריכו כי מהראן לאלה ישוב תוך 10 ימים לפעילות מלאה, הרי שהחלוץ, שערך היום אימון ריצה בלבד, צפוי להחמיץ גם המשחק בשבת וככל הנראה יהיה כשיר למשחק רבע הגמר בגביע מול בית"ר ירושלים.

כמוהו גם הקשר זוראב מנטשאשוילי, שקשה עדיין להעריך מתי יחזור לפעילות מלאה. לעומת השניים, דניאל דה רידר חזר הבוקר להתאמן ונראה כי יהיה כשיר כבר לשבת, אך לאור ההיסטוריה שלו זה לא יפתיע אף אחד בהפועל אם הוא לא יהיה כשיר בסופו של דבר.

הבוקר ערכו שחקני ההרכב אימון קל, כאשר ביום שני כל השחקנים יקבלו יום מנוחה. ביום שלישי תחזור הקבוצה לאימונים ותחל למעשה את ההכנות למשחק מול רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully