וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר ודיוק ייפגשו בגמר טורניר המכללות

4.4.2010 / 7:06

הסינדרלה של אמריקה הפתיעה גם את מישיגן סטייט עם 50:52, השדים הכחולים הביסו את ווסט וירג'יניה 57:78 בחצי הגמר השני

חגיגת הפיינל פור שנערכה הלילה (בין שבת לראשון) באינדיאנפוליס סיפקה לנו שני משחקים שונים בתכלית. בראשון שבהם נמשך מסע הקסם של הסינדרלה המודרנית הנקראת באטלר, שגברה 50:52 על מישיגן סטייט בקרב דרמטי ומתוח, ובשני התעלמה דיוק מאווירת השיגעון שאופפת את טורניר המכללות עם 57:78 מוחץ על ווסט וירג'יניה. כעת ינסו הבולדוגים הקטנים להשלים את הסנסציה עם ניצחון בגמר, שיתקיים בלילה שבין שני לשלישי (4:00, שידור ישיר ב-ESPN וב-METV).

באטלר - מישיגן סטייט 50:52

ההפתעות השנתיות של טורניר המכללות שמורות בדרך כלל לסיבובים המוקדמים, כשבהמשך אוזל למרבית הסינדרלות הדלק בכרכרה, אבל באטלר עשויה מחומר אחר. עם תמיכה נהדרת מעשרות אלפי אוהדים משולהבים באולם לוקאס אויל החדש באינדיאנפוליס, הממוקם עשרה קילומטרים בלבד מהקמפוס של המכללה הקטנה, היא הדיחה גם את פיינליסטית השנה שעברה בזכות תצוגה הגנתית משובחת נוספת.

הספרטנים הלוחמניים נקלעו לפיגור של שבע נקודות בדקות האחרונות אבל ידעו לחזור עד ל-50:49 דקה לסיום, ושלחו לקו את רונלד נורד, שקלע עד כה בטורניר רק 3 מתוך 12 זריקות העונשין שלו. אבל הסופמור הקשוח עמד בלחץ וקלע פעמיים. לאחר מכן הגיע תורה של באטלר לבצע עבירה על קורי לושיוס כדי למנוע ממנו לצלוף עוד שלשה מופלאה שתשלח את המשחק להארכה, החלטה שהתבררה כמוצלחת אחרי שלושיוס קלע את הזריקה הראשונה והחטיא את השנייה, ונתן את האות לחגיגות הענק ביציעים. גורדון הייוורד הוביל את המנצחים עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, דורל סאמרס סיים עם 14 במישיגן סטייט.

דיוק - ווסט וירג'יניה 57:78

למרות שבמשך כל העונה היא שמרה על מעמדה בצמרת הדירוג הארצי, רבים הניחו שברגעי האמת דיוק תחזור לאכזב, כהרגלה בשנים האחרונות. אבל הבחורים של מייק ששבסקי רק הלכו והתחממו, והחזירו את קואץ' K למעמד הגמר לראשונה מאז עונת האליפות ב-2001. הקבוצה שאמריקה אוהבת לשנוא שלטה בעניינים מהפתיחה, בנתה פער דו ספרתי כבר במחצית הראשונה וגמרה את הסיפור עם פתיחה מוחצת למחצית השנייה.

המאונטנירס, שלא הצליחו להכשיר את הרכז הפצוע דריל בריאנט בזמן למשחק, רדפו אחרי השדים הכחולים במשך 30 דקות לפני שראו את כוכבם הגדול דשון באטלר מדדה החוצה אחרי שסובב את ברכו, והניפו דגל לבן. השלישייה הגדולה של דיוק שוב כיכבה כשג'ון שייר התכבד הפעם להוליך את רשימת הקלעים עם 23 נקודות (5 מ-9 לשלוש), קייל סינגלר הוסיף 21 נקודות ו-9 ריבאונדים ונולאן סמית תרם 19 נקודות ו-6 אסיסטים. באטלר סיים עם 10 נקודות בלבד למפסידים, אותם הוביל וולינגטון סמית עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully