וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחפוד אמר שנצרת תנצח בבלומפילד, היינו בהלם"

3.4.2010 / 21:33

מאמן הפועל פ"ת שינה את הטבלה בחדר ההלבשה לפני הניצחון על נתניה: "כשהגעתי היינו אחרונים". עטר: "אי אפשר לשחק כאן"

מאמן הפועל פתח תקוה אלי מחפוד מצא כנראה את השיטה שתחזיר את הקבוצה שלו למסלול הניצחונות. לפני המשחק מול מכבי נתניה הוא נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה, תלה את טבלת ליגת העל והעניק שלוש נקודות לאחי נצרת, עוד לפני שזו השלימה את הניצחון המפתיע בבלומפילד, כשהוא מסנן לעבר שחקניו: "עכשיו תראו מה יקרה אם נפסיד". השיטה כנראה עבדה כשפתח תקוה ניצחה את נתניה 1:2 ובסיום מחפוד נשמע מאושר.

"כל הכבוד לשחקנים שלי", אמר המאמן. "הם רצו מהדקה הראשונה, נלחמו וניצלו מצבים". בעקבות הניצחון פתח תקוה הבטיחה לעצמה משחק בית נוסף במשחקי הפליאוף. על כך אמר המאמן: "הדרך להישאר בליגה עוד ארוכה, היינו חייבים את הניצחון הזה. כשהגעתי לפתח תקוה היינו אחרונים, היום יש לנו 31 נקודות בקופה".

שחקנים בפתח תקוה אמרו לאחר המשחק: "היינו בהלם כששמענו שהוא בטוח שנצרת תנצח. הוא יצא גדול ואנחנו יצאנו גדולים שניצחנו את נתניה". כפי שנכתב השבוע, מחפוד סיכם עם ההנהלה שאם הקבוצה תישאר בליגה הוא ימשיך לעונה נוספת. כעת אמרו במועדון: "הדרך שלו לעונה הבאה סלולה". במחצית אמר מחפוד לשחקנים: "אתם לא בועטים מספיק לשער, תסכנו אותם יותר".

עוד לפני המשחק נכנס גם חבר ההנהלה תומר סיני, שחזר מחופשה, לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "נסעתי 300 קילומטר מאילת כדי להיות אתכם. בואו ננצח אותם". בפתח תקוה זקפו את שער הניצחון לבלם גל כהן ואמרו: "קרופניק לא נגע בכדור, השער כולו של הקפטן". כהן אמר בסיום: "השגנו ניצחון גדול היום ונצטרך לנצח גם בשבוע הבא את אשדוד כדי להתקרב צעד נוסף לעוד עונה בליגת העל. אני שמח שכבשתי את שער הניצחון, אבל חשוב קודם כל שהקבוצה ניצחה".

ראובן עטר סיכם את המשחק כשאמר: "אני לא רגיל לדשא של אצטדיון וומבלי אבל אי אפשר לשחק כדורגל במגרש כזה. אסור לנו להסתבך במאבק על הפליאוף התחתון והיינו חייבים לנצח היום". לנתניה מספיקה נקודה במחזור הבא בו תארח את בני יהודה כדי לסיים בפליאוף האמצעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully