וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "לא נחלשנו, יש משחקים כאלו"

שוער הפועל ת"א לא מודאג מהסגל הקצר והיכולת הבינונית לאחרונה אחרי ה-1:4 על רעננה. גוטמן: "מומנטום אסור לאבד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כפי שעשתה לא מעט בחודש האחרון, גם הערב (שבת) הציגה הפועל תל אביב דקות ארוכות של כדורגל לא טוב וכפי שקרה לה לא מעט בחודש האחרון, היא בכל השיגה ניצחון גדול, הפעם 1:4 על הפועל רעננה במחזור ה-29 בליגת העל. מה שהאדומים בכל זאת יצטרכו לשאול את עצמם זה האם היכולת הזו תספיק להם בפלייאוף העליון שייפתח בעוד כשבועיים.

אניימה: "מופתע שהייתי אחד מהמצטיינים במשחק"

"אמרתי לשחקנים במחצית: 'חבל שלא קיבלנו את הגדול בדקה הראשונה'", התייחס המאמן המנצח, אלי גוטמן, לתרדמת של שחקניו, שהוליכה לספיגת שער שוויון בדקה ה-43, "כשעשינו את ה-0:1 בראש שלהם הם מנתחים את זה: 'הנה הולך להיות עניין של כמה ומתי ניתן את הגול'. לא סתם קיבלנו את השוויון בדקה ה-45. יש דבר שנקרא מומנטום בכדורגל, ומומנטום אסור להפסיד. זה מה שמרגיז אותי".

איתי שכטר, שסידר לגילי ורמוט את השער הראשון ואחר כך הוסיף סחיטת פנדל, בישול וכיבוש רגע לפני שריקת הסיום, אמר: "חשוב שניצחנו. היה לנו משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה ואני שמח שעשינו את זה. הפועל רעננה קבוצה טובה, הם עשו לנו חיים קשים במחצית הראשונה. אני כבר 6-7 מחזורים אומר שאנחנו לא צריכים להסתכל על מכבי חיפה, אלא על עצמנו".

וינסנט אניימה, שבדקה ה-52 הצליל את קבוצתו מספיגה ושלוש דקות לאחר מכן כבש את ה-1:2 בפנדל, הוסיף: "אני מופתע שהייתי אחד מהמצטיינים במשחק, אבל על זה משלמים לי. אני לא יודע בדיוק באיזה מקום רעננה, אבל רואים שהם נלחמים על החיים שלהם. זה לא שנחלשנו, אלא יש משחקים כאלו. זה נורמלי שיהיו לנו משחקים פחות טובים. כשנשחק מול הקבוצות הגדולות נראה מה יהיה, אבל זה לא אותו דבר כמו לשחק נגד קבוצות התחתית".

אחרי המשחק הערב ברעננה רואים את ליגת המשנה אפילו יותר מקרוב, בטח לאור התוצאות של היריבות לתחתית. נועלת הטבלה דווקא יכולה הייתה לעלות הערב ליתרון פעמיים, אבל החמיצה אחרי 40 שניות ולאחר מכן בדקה ה-52 והמאמן צביקה צמח, שעמד על הקווים של הקבוצה בפעם הראשונה, אמר: "הפועל תל אביב קבוצה הרבה יותר טובה, אבל כמו שהמשחק התפתח יצרנו מצבים שזה לוקסוס גדול להחמיץ אותם. שם נפלנו".

צמח הוסיף: "הפועל קבוצה איכותית, ואחרי שהם עשו 1:2 זה היה אחרת לגמרי. אנחנו 7 נקודות מעכו, אז איך לא נאמין שנישאר בליגה? מי שקבע שיהיו 16 קבוצות בליגה זה לא אני. אם רעננה תהיה טובה ותנצח היא תישאר בליגה, וזה לגיטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully