וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי פ"ת: חולמים אמצע

הוכנבוים רוצה לברוח מהתחתית ומקווה להמשכיות, בעוד המלאבסים החסרים ינסו להבטיח את הפלייאוף האמצעי (ש', 19:00)

הפועל עכו סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הבית מול מכבי פתח תקווה בשבת (19:00). בעכו מעודדים מהיכולת בשבועות האחרונים ולאחר הניצחון הראשון לפני שבועיים באיצטדיון גרין מקווים בקבוצה לעשות זאת שוב מול קבוצתו של פרדי דוד, שנמצאת במגמת היחלשות בשבועות האחרונים.

באסיפת הקבוצה ניסה המאמן ירון הוכנבוים לדרבן את שחקניו לקראת ניצחון: "בואו ננצח ונברח קצת לקבוצות מתחתינו ונלחיץ עוד יותר עד הקבוצות מעלינו", אמר המאמן והוסיף. "אני מרוצה מהיכולת שלכם בשבועות האחרונים שמזכירה את היכולת מהסיבוב הקודם, בואו ונשמור עליה".

בצד המקצועי, פרט לעמנואל אמנגואה, שככל הנראה סיים את העונה עקב ניתוח בברך שעבר לפני שמונה ימים, לרשותו של הוכנבוים יעמוד סגל מלא. השינוי היחיד שמתכנן המאמן מהרכב שפתח מול הפועל תל אביב בשבוע הוא החזרתו של אדק מ'בה לקישור האחורי במקומו של ליעד אלמליח שירד לספסל. המשמעות היא שאבודו אוקצ'ה שקיבל לא מעט ביקרות בשבועות האחרונים ימשיך לפתוח בחוד לצידו של רועי דיין.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, אדק מ'בה, בן בנימין, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

מגמאדוב, אוזן, ובן חיים ייעדרו במכבי פ"ת

במכבי פתח תקוה יודעים שניצחון על הפועל עכו יבטיח כמעט בוודאות מקום בפליאוף האמצעי ושקט עד תום העונה, אבל המאמן פרדי דוד יצטרך להסתדר ללא שני שחקנים מאוד משמעותיים. המגן אורי אוזן ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו בעמדת המגן הימני יתפוס אבי יחיאל. על המגן חגי גולדנברג נאמר: "כל העונה הוא מחכה לצ'אנסים ורוצה לשחק, אבל תמיד כשמישהו נפצע הוא גם פצוע". גם טל בן חיים מורחק מסיבה דומה ודובב גבאי עשוי לפתוח על חשבונו בחוד.

השינוי הזה כפה על דוד לבצע גם שינוי במערך. המאמן צפוי לפתוח בשיטה שכוללת שני בלמים בלבד בגלל הפציעה של מורד מגמאדוב, שסובל מעומס על השרירים. תומר אלבז הצעיר שמתחיל לקבל דקות העונה בקבוצה הבוגרת, אמור לפתוח. אפשרות אחרת שעלתה היא הצבתו של אסי משיח כמגן ימני ושדן רומן יפתח לצד סבסטיאן סנסוני שחוזר להרכב, אך הסבירות שיחיאל ישחק כמגן גבוהה יותר ולכן נראה שרומן יוכל לשחק רק על חשבונו של גבאי. אחרי העימות עם דרגוסלב יבריץ', בקבוצה מקווים שסנסוני יחזור במהירה לכושר משחק, כדי שיוכל לעזור לקבוצה במאבקיה עד תום העונה. המאמן פרדי דוד אמר לשחקניו אתמול: "עזבו את הגביע, תתרכזו בליגה. יש לנו משחק חשוב מול עכו. שיגיע הזמן לדבר על הגביע נעשה זאת".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: דרגוסלב יבריץ', אבי יחיאל, ניצן דמארי, תומר אלבז, קובי גנון; סבסטיאן סנסוני, אסי משיח, דני פרדה, נבוישה מרינקוביץ'; עומר דמארי, דובב גבאי (דן רומן).

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully