וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל ת"א: "אין מקום לטעויות"

אלי גוטמן דרש משחקניו ריכוז ודריכות לקראת המשחק (19:00, ספ' 2), ומתלבט בין קנדה לבונדר בעמדת המגן הימני

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בשבת מול הפועל רעננה (19:00, ספורט 2). למרות שמדובר במשחק קצוות והעובדה שרעננה הפסידה שמונה משחקים ברציפות, אין בכוונת האדומים לזלזל במשחק והם יודעים שמעידה תפגע קשה במאבק האליפות.

עוד לפני האימון, ערך אלי גוטמן את אסיפת הקבוצה שם הראה וידאו של המשחק האחרון מול הפועל עכו, ולא חסך ביקורת משחקניו: "זה לא המשחק של הקבוצה שלנו. הפערים בין השחקנים היו גדולים מדי ובגלל זה גם ספגנו שלושה. אני מבקש להגיע מרוכזים למשחק, לשחק את המשחק הרגיל ולא להיגרר לפרובוקציות".

לאחר מכן הראה גוטמן וידאו ממשחק ליגת האלופות בין ארסנל לברצלונה, והוסיף: "אם לברצלונה מותר לשמוט יתרון אז גם לנו זה יכול לקרות, אבל אני מבקש - יש עוד שבעה משחקים עד תום העונה, ואין לנו מקום לטעויות". גוטמן גם הראה את משחקה של רעננה מול בית"ר והזהיר את שחקניו ממשחק ההתקפה ובמיוחד מדודו ביטון.

בחלק המקצועי של האימון קיים עדיין בלבול בקשר להרכב שיפתח. אביחי ידין ביקש לנוח וערך אימון חלקי בלבד, אך אמור בכל זאת לפתוח בשבת בהרכב. בשל היעדרותו, תירגל גוטמן את עומרי קנדה בקישור לצדו של שי אבוטבול ואת דני בונדר כמגן הימני. עכשיו נותרה השאלה מי בין השניים יפתח שעל פי האימון נראה שלקנדה קיימת עדיפות על בונדר.

מי שכמעט בוודאות יהיה בהרכב הוא ויקטור מרעי, שיפתח בפעם השניה בהרכב הקבוצה העונה על חשבונו בויאן ורוצ'ינה שירד לספסל. בקבוצה ביקשו מדגלאס דה סילבה להיזהר מקבלת כרטיס צהוב שיגרום להחמיץ את המשחק מול בית"ר בגביע. בהפועל מקווים כי זוראב מנטשאשוילי, מהראן לאלה ודניאל דה רידר הפצועים יחזרו בשבוע הבא לאימונים מלאים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (דני בונדר), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, ויקטור מרעי.

אבי כנפו שב להרכב רעננה

גם הפועל רעננה סיימה את הכונתיה למשחק מחר, שיהיה הראשון בתפקיד של המאמן החדש, צביקה צמח. למרות שמונה הפסדים הרצופים והמקום האחרון, ברעננה עדיין מאמינים כי הם יכולים להישאר בליגה או לפחות להגיע למקום שמביא למבחנים, בעיקר בזכות שיטת הקיזוז.

צמח ניסה להחדיר את האמונה שהליגה עדיין לא הסתיימה בשחקניו: "שיטת הקיזוז עובדת לטובתנו", אמר המאמן. "אנחנו בהחלט ברמה של כל הקבוצות בפלייאוף התחתון ואם נאמין נגיע למקום שיוביל למבחנים".

למרות שלצמח לא היה הרבה זמן להכיר את חניכיו החדשים, כבר מחר ייאלץ המאמן החדש להתמודד ללא המגן רועי לוי, שסובל בבעיה בשרירי הבטן, כאשר עמרי עטיה או אבי סופר יחליפו אותו. עטיה נראה כמועדף להרכב מחר, אך מכיוון שנפגע ברגלו באימון ולא ברור אם יהיה גם הוא כשיר, סופר נמצא בכוננות. עוד שינוי שמסתמן הוא חזרתו של אבי כנפו להרכב במקומו של שניר שוקור שפתח בשבוע שעבר.

הרכב משוער, הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עמרי עטיה (אבי סופר), איתי טואף, ארמנוס זלמקיאס, חיים פונטרומלי, גיל קופר, תמיר פור, סטיבן כהן, כריסטיאנו דוס סנטוס, אבי קנפו ודודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully