וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי נתניה: חושבים התקפה

2.4.2010 / 14:14

אלי מחפוד יפתח עם שני חלוצים במשחק החשוב מול הקבוצה של ראובן עטר, שיציב בחוד את סבע, גומז ומוגרבי (ש', 19:00)

"אנחנו חייבים לנצח את מכבי נתניה. אנחנו מסתכלים על הפלייאוף התחתון וחייבים לסיים במקומות 11 עד 13, כדי לארח עוד משחק בית. צריך לצבור כמה שיותר נקודות בשני המשחקים שנותרו לנו". כך אמר אלי מחפוד לשחקני הפועל פתח תקוה באסיפה המסכמת לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (19:00).

מחפוד לא תרגל כהרגלו את ההרכב הפותח, אבל על לוח המשחק נכתב כי גיא צרפתי (צהובים) וראובן עובד (פצוע) לא ייכללו בסגל. שגיב כהן יפתח לצדו של ג'ונתן אסוס בקישור האחורי, כשעידן סרור וארמון בן נעים צפויים לפתוח באגפים.

סאלם אבו סיאם ועמנואל מתיאס, שחזר מפציעה, יהיו המגינים. ההתלבטות היחידה של מחפוד היא האם לפתוח עם אלנתן סלמי או עוסמן בשירו המאכזב לצדו אברהים בסיט.

בפתח תקוה מרוצים מאוד מקצב ספיגת השערים עד למשחק מול מכבי חיפה. הקבוצה לא הפסידה עשרה משחקים ברציפות בהם ספגה ששה שערים בלבד, קצב ספיגה של קבוצה המתמודדת על האליפות.

שחקנים בפתח תקוה אמרו היום: "נהיה חייבים לנצח את נתניה או להמתין למעידה של הפועל עכו כדי להבטיח משחק בית נוסף מתוך משחקי הפליאוף. לנתניה יש על מה להילחם, יש לה עדיין סיכוי להגיע לפליאוף העליון".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, שגיב כהן, עידן סרור, ארמון בן נעים; אברהים בסיט, אלנתן סלמי (עוסמן בשירו).

עטר יעלה עם חוד מעובה

במכבי נתניה צפויים כמה שינויים בהרכב, כשעל פי האימון המסכם ראובן עטר נוטה לפתוח עם פיראס מוגרבי, דייויד גומז ואחמד סבע בהרכב אחד. קלמי סבן יפתח כמגן ימני וטל מעבי בצד שמאל, כשגל גניש ואוראל דגני ימתינו להזדמנות אחרת. רביד גזל שעבר ניתוח בברכו ונזקק לתפרים ייעדר גם הפעם כשאלמוג כהן ישחק כקשר אחורי יחיד ויקבל עזרה משניר גואטה ושלו מנשה, שנדרשו לעשות גם עבודת הגנה ולחפות על חסרונו של גזל. גם יגאל אנטבי ייעדר, אבל הוא בגלל מחלה.

בנתניה טוענים שהלאור המרחק ממ.ס אשדוד (חמש נקודות, שני מחזורים לסיום עד הפליאוף), הקבוצה תתמקד במאבק על הפלייאוף האמצעי, משום שהסיכוי להיכלל בפלייאוף העליון נמוך מאוד. שחקן בנתניה אמר היום: "בתחילת העונה לא האמנו שיהיה לנו אפילו סיכוי תאורטי להגיע לפלייאוף העליון. היינו קרובים מאוד לשם. איבדנו העונה נקודות שהיינו חייבים לקחת. הפליאוף האמצעי הוא עמידה במטרות. הסגל העונה בנוי על לא מעט צעירים".

הרכב משוער, מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ; קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, ליאוניד קרופניק, טל מעבי; אלמוג כהן, שלו מנשה, פיראס מוגרבי, שניר גואטה; אחמד סבע, דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully