וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ על קרבות ההישארות: "אין לי ספק שנעמוד במשימה"

הבעלים של הפועל חיפה אופטימי, רגע לפני המשחק החשוב מול הפועל ב"ש: "יש לנו שחקנים שיוכלו להתמודד במאבקי התחתית"

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה למשחק בשבת מול הפועל באר שבע. בחיפה רואים במשחק כקריטי, שכן כל תוצאה זולת ניצחון תקרב אותם יותר אל הפלייאוף התחתון. את המשחק החשוב יחמיץ הקפטן, אייל טרטצקי, בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס שרון לוי הצעיר. אושרי רואש, שחזר מהשעיה אחרי הראיון שנתן כנגד הקבוצה, לא צפוי לפתוח, כאשר את מקומו ימשיך לתפוס עודד אלקיים. עדן בן בסט וירו בלו, שנעדרו אף הם מהמשחק הקודם, צפויים לשוב לחוד ההתקפה כשאמיר אבו ניל ישוב לספסל.

יואב כץ, שלא ממש מרוצה מהתוצאות אותם השיגו האדומים מהכרמל העונה, נשמע בראיון לאתר הקבוצה כאחד שמנסה לשדר לשחקנים שאומנם הוא מאוכזב, אך מאמין בהם לקראת המשך המשחקים: "אם נסכם את העונה עד כה, אז היו לנו חלקים טובים וחלקים פחות טובים. התחלנו טוב ובסך הכל היה לנו סיבוב ראשון סביר, אבל ההמשך היה פחות מוצלח", אמר כץ.

"בהסתכלות לטווח הארוך שיתפנו המון שחקני בית ונקווה שהשחקנים יצעידו אותנו בשנים הקרובות מאוד גבוה. שילוב שחקני בית היא מטרה חשובה אבל לא המטרה היחידה", הוסיף הבעלים של האדומים. על המאבקים הצפויים בפלייאוף התחתון הוסיף כץ: "יש לנו שחקנים איכותיים וגם קשוחים שיוכלו להתמודד במאבקי תחתית. הקהל צריך לבוא לעזור לנו לדחוף את הקבוצה וביחד, בכוחות משותפים, אין לי ספק שנעמוד במשימה. נצטרך לשפר גם את ההתקפה ולכבוש יותר שערים וגם לשפר את ההגנה ולספוג פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully