וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העונש חסר תקדים, זה יכול להשפיע עלינו"

1.4.2010 / 10:31

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התבטא בנוגע לעונש ההרחקה שספג ז'ורז'ה טשיירה בית הדין. כיאל שוב לא התאמן. גורם במועדון על מועמדות פרנסמן וסטרול: "עדיין לא איבדנו תקווה שקינן יישאר. רוצים את פרנסמן"

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יאיר דניאל

"עדיין לא איבדנו תקווה שדקל קינן יישאר בסופו של דבר בישראל. נציע לו חוזה ארוך טווח ואם הוא לא יסכים נחפש פתרון אחר. יש העדפה מסויימת ואנחנו רוצים מאוד את ביוואן פרנסמן. אבל שוב, קודם שהעונה תסתיים", כך אמר אמש גורם במכבי חיפה בנוגע לתכניות של המועדון לעונה הבאה. הבלם אבי סטרול הוא אחד השמות שעלו כמועמדים לעונה הבאה, אך במועדון יש נטייה לצרף את פרנסמן. בלם מכבי נתניה הוזכר כבר לפני חלון ההעברות בחודש ינואר כמועמד להצטרף בעונה הבאה.

בימים האחרונים החלו שיחות בין המנכ"ל איתמר צ'יזיק למאמן אלישע לוי, אך נראה כי לאור הצפיפות בצמרת הליגה ההכנות לעונה הבאה יתעצמו רק לקראת סיום העונה, במידה וחיפה תבטיח את תואר האליפות.

בחיפה המשיכו הבוקר (חמישי) לעסוק בעונש שספג אתמול הבלם ז'ורז'ה טשיירה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בגין אירועי משחק הגביע נגד הפועל רמת גן. כזכור, הבלם הורחק לששה משחקים בפועל ושמונה נוספים על תנאי לאחר שקילל את השופט איתן תבריזי. המאמן אלישע לוי אמר הבוקר במסיבת העיתונאים השבועית: "העונש שקיבל טשיירה הוא חסר תקדים, אם מתחשבים במה שאירע במגרש. מכבי חיפה תערער כדי שהוא ישחק מול הפועל תל אביב. אם מרחיקים לנו שחקן כזה, זה יכול להשפיע על מה שיקרה בהמשך. יש לנו כבוד לבית הדין ונכון שהשחקן טעה, אבל זה עונש חסר תקדים".

בחיפה אמרו אמש כי: "בית הדין בא ואומר שבפעם הבאה שטשיירה ידבר עם שופט, הוא יורחק לשליש מהעונה. איפה יש עוד דבר כזה? היו אנשים ששלחו כל מיני מכתבים לבית הדין והוא הסתפק באזהרות", נאמר תוך רמיזה לנקיטת הסנקציות בעבר כנגד אבי נמני.

אפרופו מכבי תל אביב, לוי התייחס גם למדיניות הרכש של הצהובים, שהחתימו את יואב זיו ורוברטו קולאוטי. "מכבי תל אביב עושה זאת כדי לשרת את האינטרסים שלה. אני לא חושב שזה יהיה נכון להתייחס למה יקרה בעתיד". לוי התייחס גם למשחק הקרוב מול בני יהודה: "זה משחק חשוב ואני מקווה שננצח", הוסיף המאמן. "על הנייר זה נראה כאילו יש לנו יריבות טובות יותר לשחק מולן, אבל צריך לעבור את זה. נצטרך לבוא עם מוטיבציה גבוהה ולנצח". לוי ציין כי: "ייתכן וגולסה יהיה בסגל למשחק".

הקשר בירם כיאל לא התאמן גם הבוקר ועדיין לא ברור מה יקרה לקראת המשחק ביום שני, למרות שההערכה במועדון היא שהשחקן יהיה בסגל. יניב קטן, שלא התאמן אתמול, נטש גם את האימון היום והוא נמצא במעקב של הצוות הרפואי בנוגע לרגישות באזור הגב. כך או כך, השחקן אמור להיות כשיר למשחק הקרוב. חיפה כולה ערכה אימון קל, והיא צפויה להגביר את קצב האימונים מחר לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully