וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אין חדש תחת קווינס

1.4.2010 / 9:52

העונה טרם החלה, וחוזה רייס כבר ברשימת הפצועים של המטס. המקרה המוזר של דנארד ספאן: חבט בכדור ופגע ב...אמו

בניו יורק מטס אי אפשר לפתוח עונה בלי חדשות רעות. לאחר שהיה פצוע במרבית העונה שעברה, יפתח חוזה רייס, השורטסטופ של הקבוצה, גם את העונה הנוכחית ברשימת הפצועים. זאת, למרות שגילה שיפור בריאותי באימוני האביב. אלכס קורה יפתח בעמדה במשחק הפתיחה של המטס נגד פלורידה ב-5 באפריל. רייס לא נטל חלק במשחק רשמי מה-20 במאי אשתקד.

שחקן נוסף שיפתח את העונה בחוץ הוא לאנס ברקמן מיוסטון. קליף לי, המגיש של סיאטל, עדיין לא נכנס לרשימה, למרות שהוא מיועד להיכנס אליה בקרוב. לי סובל מפציעה בשרירי הבטן, ובמארינרס כנראה יתנו לו לנוח. בכל מקרה, הוא ירצה עונש השעיה בן חמישה משחקים בשבוע הראשון של העונה.

ג'וש בקט ובוסטון בדרך לסיכום על המשך שיתוף הפעולה ביניהם. הרד סוקס הציעו למגיש, שהוביל אותם לזכיה בוורלד סירייס ב-2007, חוזה לארבע שנים על סכום של 68 מיליון דולר, ונראה כי בקרוב יחתום השחקן על הטיוטה.

מזל רע היה מנת חלקו של האאוטפילדר של מינסוטה דנארד ספאן, שחבט במהלך אימוני האביב כדור ליציעים ופגע באמו. ספאן חש ליציע וסייע לאם שהסתייעה בפרמדיקים. "תגידו לכולם שאני בסדר", אמרה האם, ונדה ווילסון. "רק הגענו, לא הבנתי מה קורה ופתאום זה פגע בי. תודה לאל, הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully