וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ביג בן לא לבד

31.3.2010 / 15:43

אשה מפלורידה טוענת כי הותקפה על ידי סנטוניו הולמס, אבל התיק צפוי להיסגר. חוזה חדש לריאנס ביוסטון: 48 מיליון דולר

בפיטסבורג לא משעמם לרגע בפגרה. בעוד בן רות'לסברגר נאבק על חפותו במשפט האונס שעומד נגדו בג'ורג'יה, לא רחוק משם, במיאמי, טוענת אשה שהתופס של הסטילרס זרק עליה כוסית משקה במועדון לילה, בעוד הולמס עצמו טוען כי היא זו שתקפה אותו.

לפי גרסתו של הולמס, אנשוניי מילס בת ה-21 היא זו שאחזה בזרועו וקראה לו בכינוי גנאי בחדר ה-VIP של המועדון. היא אומרת כי הוא זה שהתעמת עימה, ותוך כדי ויכוח על מקום הישיבה זרק עליה כוס. דו"ח המשטרה מוצא סתירות בגרסתה של מילס, ומאחר שעל פיו מילס החליטה מיד לאחר האירוע לא להגיש תביעה, נראה שהעניין לא יגיע להליכים משפטיים.

יוסטון החתימה את הליינבקר דמיקו ריאנס לשש שנים, על סכום של 48 מיליון דולר, 21 מיליון מהם בכסף מובטח. ריאנס נבחר על ידי הטקסאנס בדראפט של 2006 ונבחר לרוקי השנה בסיום אותה עונה. הוא רשם 123 תיקולים והפלת קוורטרבק ב-2009, מה שסייע לו להיכנס לפרובול. בכל אחת מעונותיו בליגה רשם לפחות 110 תיקולים.

הבועט הוותיק ג'ייסון אילאם, שבשנתיים האחרונות שיחק באטלנטה, יחתום בדנבר על חוזה סמלי שיסייע לו לפרוש כברונקו. אילאם בעט בדנבר מ-1993 עד 2007, זכה עם הברונקוס פעמיים בסופרבול והשווה בשורותיה את שיא המרחק לשער שדה - 63 יארד - ב-1998. פילדלפיה שבה והחתימה את מגן הפינה אליס הובס לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully