וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת לאלימלך: קבל משכורת ושב בבית

31.3.2010 / 14:21

עוזר המאמן קיבל הודעה כי מחפוד לא זקוק לו והמועדון הגיש לו הצעת פשרה. ניסיונות להחזיר את ויסה. מחפוד ימשיך

הפועל פתח תקוה הודיעה לשביט אלימלך, שהתפטר לאחרונה מקבוצת הנוער, שלא יגיע לאימוני הקבוצה הבוגרת עד תום העונה למרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ואמור לשמש כעוזרו של אלי מחפוד. בימים האחרונים קיבל אלימלך הודעה כי למחפוד אין צורך בעוזר מאמן ולכן המועדון הגיש לו הצעת פשרה לפיה הוא יישב בבית עד תום העונה ויקבל שכר, אך יוותר על שכרו בעונה הבאה. בכך אמור אלימלך לעזוב סופית את המועדון. את המועדון מייצג בדיון עם אלימלך עו"ד שי אליאס.

אלי מחפוד ימשיך בהפועל פתח תקוה גם בעונה הבאה, כך סוכם בין ראשי הקבוצה למאמן בימים האחרונים. התנאי, לדברי גורמים בהנהלה: מחפוד צריך להשאיר את הקבוצה בליגה. מנכ"ל הקבוצה אפי צפריר אישר את הידיעה כשאמר: "יש סיכום בעל פה שמחפוד ימשיך אם הקבוצה תישאר בליגה. מחפוד הוא יותר ממאמן בהפועל פתח תקוה". מחפוד נחשב לסמל בעיני רבים מאוהדי הפועל פתח תקוה, שרצו את המאמן מאוד לאחר העזיבה של דני ניראון. בעשרת המשחקים שקדמו למשחק מול מכבי חיפה, הקבוצה ספגה שישה שערים ולא הפסידה, מה שגרם לראשי המועדון לרצות להמשיך את ההתקשרות עם המאמן.

בהנהלת הקבוצה בודקים אפשרות להחזיר בעונה הבאה את הקשר ג'וניור ויסה, שמעוניין לשוב לקבוצה אך טרם קיבל הצעה רשמית. ויזה מסיים חוזה בבית"ר ירושלים והוא עשוי לחזור לאורווה. הקשר תומר בן חיים יעזוב את הקבוצה בתום העונה, למרות שהיא מחזיקה באופציה על המשך ההתקשרות. בן חיים לא מרוצה ממעמדו בהפועל פתח תקוה. גם אלנתן סלמי הבהיר לאחרונה לחבריו בקבוצה שיעזוב אם מחפוד ימשיך, אך לאחרונה הוא מקבל אשראי רחב יותר מהמאמן.

הקבוצה הודיעה הבוקר על הוזלת מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת. כרטיס מבוגר יעלה 40 שקל. חיילים, נוער ונשים ישלמו 20 שקל לכרטיס.

הידיעה שפורסמה לאחרונה בוואלה! ספורט לפיה בכיר במועדון טען כי יהיו שינויים רחבים בסגל בעונה הבאה, בעיקר בחלק ההתקפי, הפכה לשיחת היום בקרב השחקנים שלא מעט חוששים למעמדם. גם הדברים שכיוון המנכ"ל אפי צפריר לשחקנים הזרים של הקבוצה בטקס הרמת הכוסית, העסיקו את השחקנים שאמרו: "לא מעט שחקנים חוששים למעמדם, אבל אחרי שנבטיח את ההשארות בליגה יכול להיות שדברים ישתנו". השחקן הראשון שצפוי לעזוב הוא החלוץ עוסמן בשירו, שבנוסף לאכזבה המקצועית ממנו התגלעו פערים משמעותיים בנוגע לרכישת כרטיסו עם קבוצת האם שלו. יכולתו של אברהים בסיט נבחנת על ידי ראשי המועדון בזכוכית מגדלת. השוער אוסטין אג'ידה שהמועדון הודיע לו על מימוש חוזהו, הבלם דן אדו והמגן עמנואל מתיאס, יישארו.

היום ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק מול נתניה. מתיאס ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. ייתכן מאוד שגיב כהן, שמאייש את עמדת המגן הימני, יוסט בעקבות כך לעמדת הקשר האחורי. הקשר ראובן עובד לא התאמן וג'ונתן אסוס ערך אימון ריצה, אך שניהם אמורים להיות כשירים למשחק. גם סלמי לא התאמן, אבל צפוי לפתוח לאחר שחזר מהשעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully