וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז'ה טשיירה הורחק משישה משחקים

31.3.2010 / 17:30

הבלם שילם מחיר כבד על הרחקתו בגביע, ויחמיץ גם את משחק העונה. סוכנו: "העונש אינו מוצדק". קטן נטש את אימון הבוקר

בלם מכבי חיפה, ז'ורז'ה טשיירה, עמד היום (רביעי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל, שם התנצל בפני השופט איתן תבריזי, אך בכל זאת קיבל עונש חמור של הרחקה משישה משחקים בפועל ושמונה על תנאי. במכבי חיפה קיוו כי השחקן יקבל עונש שיאפשר לו לשחק במשחק העונה מול הפועל תל אביב, אך הדברים כרגע, כל עוד לא יוגש ערעור, אומרים כי ישוב רק למחזור האחרון של הליגה.

טשיירה, שהורחק כזכור במהלך משחק הגביע מול הפועל רמת גן, הועמד לדין באשמת העלבת שופט בנסיבות מחמירות ופגיעה גופנית בשופט, לאחר שעל פי דוח השופט השחקן רץ לעברו, משך בחולצתו, קילל אותו, המשיך להשתולל במגרש וגם כשיצא המשיך בקללות. סוכנו של טשיירה, דדה חדד, מסר בתגובה: "העונש שטשיירה ספג אינו מוצדק. כולם מכירים את השחקן מדובר באדם מאוד לויאלי, אני לא מבין למה הדיינים לא הפעילו שיקול דעת". במכבי חיפה ביקשו להגיב רק לאחר שילמדו את פסק הדין.

הבוקר הודיעה הקבוצה כי השחקן אף נקנס ב-5,000 דולר בוועדת המשמעת שערכו הירוקים לבלם. בחיפה יעניקו הזדמנות לשי מימון, כדי שיצבור את דקות המשחק ויתכונן כראוי למשחק העונה, שם יידרש למלא את מקומו של טשיירה.

קפטן מכבי חיפה יניב קטן נטש את אימון הבוקר בגלל רגישות וכאבים באזור הגב. בינתיים לא ברור מה מצבו אך נראה שיהיה כשיר למשחק מול בני יהודה ביום שני. הקשר בירם כיאל שהגיע למתחם האימונים טען שהוא חולה, סובל מחום גבוה וכאבי בטן ושוחרר על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. כיאל לא התאמן כלל וייבדק שוב מחר.

גם מוחמד גדיר סובל מכאבי גב. מבדיקת סי טי שערך השחקן עולה כי הוא סובל מבעיה בחוליות הגב. השחקן ערך היום אימון מלא. בכל מקרה, השלושה אמורים להיות כשירים ליום שני. אלישע לוי תירגל בעיקר משחקונים באימון ואמר לשחקנים: "נערוך אימונים קלילים עד יום שישי ואז נשלים אימונים טקטיים". אייל גולסה ערך אימון מלא ויהיה כנראה כשיר למשחק מול בני יהודה.

החלו ההכנות לעונה הבאה

בחיפה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה. אם דקל קינן יעזוב, הקבוצה תנסה ללכת על ביבאן פרנסמן ממכבי נתניה או אבי סטרול מלוקרן. בנוגע לפיטר מסיללה, בחיפה עדיין לא בטוחים שיעזוב, אבל אם זה יקרה, הם יצטרכו לפנות לאופציית מגן שמאלי זר, בעיקר בגלל העובדה שלפחות בינתיים אין מגן שמאלי ישראל בכיר ללא חוזה לעונה הבאה.

בכל מקרה, כבר עתה ברור שחיפה תמשיך לנסות ולצרף את ברק יצחקי או עידן ורד מבית"ר ירושלים. ההעדפה של יצחקי היא לצאת לחו"ל או להישאר בבית"ר, אבל בחיפה מעריכים שאולי הוא ישתכנע לשחק בעונה הבאה במועדון, בעיקר לנוכח העובדה שהקבוצה תשחק בעונה הבאה באירופה.

לפי מה שמסתמן כרגע, סאדאת בוקארי יעזוב את הקבוצה או יושאל לקבוצה אחרת.

עדכון ראשון: 12:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully