וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "אפשר לעשות את זה"

איתן נוח

30.3.2010 / 23:59

מאמן מכבי ת"א מאמין עדיין בכוחה של קבוצתו לנצח בבלגרד. פרקינס: "ריבאונד ההתקפה הרג אותנו". לאזמה: "הם רצו יותר"

מכבי תל אביב קיוותה לעשות חג פסח שמח לרבים מתושבי ישראל, אלא שהקבוצה הצהובה כשלה במשחק השלישי בסדרת רבע הגמר של שלב ההצלבה ביורוליג, לאחר שנוצחה 81:73 על ידי פרטיזן בלגרד. הקבוצה הסרבית עלתה ליתרון 1:2 בסדרה, ובעוד יומיים, ביום חמישי, היא תוכל לגמור את הסיפור ולהגיע לפיינל פור בברסי, פריז, אם תנצח, כמובן.

"זה היה קרוב כשהיינו בשבע הפרש ואיבדנו כדור, אחר כך עשינו החלטה לא טובה וזה נגמר", ניתח את המשחק בסיום מאמן מכבי תל אביב פיני גרשון. "אבל התחלנו לא טוב את המשחק וגררנו את זה כל המשחק, ובסוף ושילמנו על זה. מה גם שפרטיזן קלעה 20 נקודות מתרגילים. לא צריך לייחס את זה יותר מדי לקהל. להתמודד עם 19 ריבואנדים בהתקפה של פרטיזן ו-18 איבודים זה הרבה יותר קשה".

לגבי המשחק הבא, שיכול להיות האחרון של מכבי העונה ביורוליג, אלא אם כן תנצח ותחזיר את הסדרה חזרה לתל אביב למשחק חמישי ומכריע אמר גרשון: "זה משחק עונה לשתי הקבוצות. אנחנו לא פחות טובים מהם. היום הם היו יותר טובים והניצחון הגיע להם, אבל אפשר לעשות את זה בעוד יומיים. השחקנים הבטיחו לי שנגמור את זה בשלושה משחקים ולא עמדו בזה, אבל אני מקווה שנגמור את זה בחמישה משחקים".

איידסון: "חייבים להתחיל טוב יותר"

במכבי תל אביב לא ממש אהבו את השיפוט במשחק השלישי בסדרה, וזאת בלשון המעטה, אבל לא רצו להתייחס לשופטים במשחק. בסיום אמר השחקן צ'אק איידסון: "אני לא רוצה לדבר על השופטים, ככה זה בכדורסל. ההתחלה הייתה קשה עבורנו וכל המשחק ניסינו לחזור, אבל בבית שלהם, עם הקהל שלהם, זה היה קשה".

לגבי המשחק הבא אמר איידסון: "ביום חמישי אנחנו חייבים התחלה טובה יותר בשביל לנצח את המשחק. אני לא חושב שהיה חוסר ביטחון. היו הרבה קליעות, שאנחנו בדרך כלל קולעים, שלא נכנסו. החדשות הטובות הן שזה לא נגמר ויש עוד משחק. צריך לקלוע יותר, להיות יותר אגרסיביים בדיוק כמו שהיינו בשני המשחקים הקודמים".

דורון פרקינס אמר: "היינו צריכים לשחק טוב יותר. ריבאונד ההתקפה הרג אותנו. אני חושב שמשחק ההגנה שלנו היה טוב, אבל לא לקחנו ריבאונדים וזו הייתה בעיה קשה. זה עצר לנו את המשחק, לא הצלחנו להיכנס לקצב. ביום חמישי צריך לחזור לשחק חזק וחכם בשביל לנצח".

אנדרסון: "כנראה שבבית יש להם הרבה יותר ביטחון"

אנדרו וויז'נייבסקי אמר בסיום: "איך אפשר שלא לעשות משחק יותר טוב ממה שהיה היום... הם פתחו את המשחק בצורה נפלאה ובלי שום ספק היה להם ערב מצוין. המומנטום לא עזב אותם מהפתיחה, לא הצלחנו לרדוף אחריהם, איבדנו כדורים, לא קלענו וגם כשקצת היה נראה שאנחנו חוזרים, לא הצלחנו להילחם על המומנטום. אנחנו חייבים לפתוח אחרת ביום חמישי ולשים את עצמנו בעמדה טובה יותר כדי לנצח, לדעתי פשוט לא היה לנו סיכוי לנצח הערב".

אלן אנדרסון, שהוביל את קלעי הקבוצה עם 13 נקודות, אמר בתום המשחק: "לא נכנסנו טוב למשחק, הקליעות שלנו לא נכנסו והם קלעו הרבה יותר משני המשחקים הקודמים, כנראה שבבית יש להם יותר ביטחון והם קולעים יותר, זה עשה לנו עבודה קשה יותר. איבודי כדור, קליעות שלא נכנסו ריבאונד ההתקפה לא עבד, קשה לנסות לנצח כשהדברים האלה לא עובדים. צריך לשחק הרבה יותר טוב במשחק הבא, לחזור לקלוע כמו שצריך ולעשות את מה שעשינו בשני המשחקים הקודמים, להיות חזקים לשמור על הכדור והגנה אגרסיבית".

סטפון לאזמה: "לא הופתעתי מהאווירה שהייתה באולם, ציפיתי למשהו כזה. ידענו שפרטיזן תלחץ אותנו מאוד, אבל המפתח של הניצחון שלהם היה זה שהם רצו יותר מאיתנו לנצח. נהיה חייבים לשחק טוב יותר בחמישי ונקווה שננצח".

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר בגלי צה"ל על האווירה: "אין ספק שזו מקהלה מתוזמנת היטב עם כאלה שמנצחים עליה. אנחנו לא תולים את ההפסד בקהל. בשל זה גם נמצאים בתדהמה בדקות הראשונות, אבל זה לא צריך לקרות. ביום חמישי נקווה שהמצב יהיה אחר. שחקנים לפעמים תופסים ימים לא טובים וזה לא קשור למעמד. לא נכנסנו טוב למשחק ופנינו מיועדות ליום חמישי בערב".

דושאן קצ'מן: "הכי חשוב זה לשכוח את המשחק הזה"

מאמן פרטיזן דושקו וויושביץ' אמר בסיום המשחק: "אני מאוד שמח בגלל שניצחנו בפני קהל שסיפק לנו אווירה בלתי רגילה. ההגנה שלנו הייתה המפתח במשחק. שיחקנו חזק ואגרסיבי בגלל שמשחקים כאלה אפשר לנצח רק בדרך זו. אני לא מרוצה מהריבאונדים שלנו ואני מאמין שיש מקום לשיפור בתחום זה".

עוד הוסיף המאמן: "הצלחנו לשלוט כמעט בכל זמן המשחק. הרגע הקריטי במשחק היה תחילת המחצית השנייה, כשמכבי עשתה ריצה של 0:6, אבל זה לא שבר אותנו. אבל זה רק החלק הראשון של הסדרה בבלגרד".

פורוורד פרטיזן דושאן קצ'מן, שניצח כזכור במו ידיו לקבוצתו את המשחק הראשון בסדרה, אמר בסיום: "שלטנו היטב בריבאונד במחצית הראשונה ונתנו הגנה גדולה במשך 40 דקות. אבל הדבר הכי חשוב שלנו זה לשכוח את המשחק הזה במהירות המירבית ולהתכונן למשחק מספר 4 בסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully