וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תפגוש את בית"ר ברבע גמר הגביע

דור בלך

31.3.2010 / 19:02

עוד מפגש לוהט במסגרת הגביע. דה סילבה: "לא ציפינו להגרלה קלה". טל: "זה יכול היה להיות הגמר". הפועל ר"ג - בני יהודה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה נערכה הערב (רביעי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, וכרגיל סיפקה את הסחורה. כבר בכדורים הראשונים נשלפו הקבוצות למשחק המרכזי, כשסגנית המוליכה, הפועל תל אביב, תארח למפגש חם מתמיד את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות ויריבתה הגדולה, בית"ר ירושלים.

כזכור, בסיבוב הקודם עברו הירושלמים את מכבי תל אביב רק לאחר בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, והם שואפים להיות הראשונים מאז קום המדינה שזוכים בגביע שלוש פעמים ברציפות. מלבד היריבות העמוקה, שתי הקבוצות חילקו ביניהן את ארבעת הגביעים האחרונים והתעמתו בשלושה גמרים, כאשר האדומים ניצחו בשניים מהם.

הפועל רמת גן, שהדהימה את מכבי חיפה בשמינית הגמר בשבוע שעבר, תמתין הפעם באצטדיון וינטר לבני יהודה, שרוצה גביע ראשון מאז 1980/81 והפסידה לאורדונים בליגה רק לפני כשבועיים. מ.ס. אשדוד, שאף פעם לא הגיעה למעמד הגמר במפעל ומחכה בקוצר רוח לתואר היסטורי, קיבלה הגרלה נוחה לעומת הקבוצות האחרות, כאשר תפגוש את הפועל נצרת עילית, המדורגת שביעית בליגה הלאומית. הנציגה הנוספת של הלאומית, עירוני רמת השרון, זכתה למשחק בית והיא תתעמת עם מכבי פתח תקוה.

משחקי רבע הגמר ייערכו במגרשן של הקבוצות שהוגרלו ראשונות, כאשר השלבים הבאים, חצי הגמר והגמר, ייערכו, כתמיד, באצטדיון רמת גן. משחקי רבע הגמר ייערכו בעוד כשבועיים ב-13/14 לחודש אפריל.

משחקי רבע הגמר:

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים
הפועל רמת גן - בני יהודה
מ.ס. אשדוד - הפועל נצרת עילית
עירוני רמת השרון - מכבי פתח תקוה

דה סילבה: "כנראה שנצטרך לעבוד קשה שבעתיים"

מאמן הירושלים, דוד אמסלם, אמר לאחר ההגרלה: "זו הגרלה קשה. הפועל תל אביב קבוצה טובה מאוד, אבל מבחינתו היינו צריכים לפגוש אותם בהמשך הדרך אם אנחנו רוצים לזכות בגביע. גם בשלב הקודם קיבלנו קבוצה קשה מאוד וידענו לעבור אותה, בשביל לזכות בגביע נצטרך עכשיו לנצח גם את הפועל תל אביב".

קשר הקבוצה, עידן טל, הוסיף: "זה היה יכול להיות הגמר, אבל מאמין שנעבור אותו את המשחק. ביכולת הנוכחית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ובשביל לשמור על הגביע נצטרך לעבור עוד משוכה לא קלה".

מנחם נידם, מנהל בית"ר ירושלים, קיבל את מה שביקש טרם ההגרלה: "כנראה שהשנה החליט הגורל לעשות שמח לאוהדים ולהקדים את הגמרים, כמו שהיה לנו עם מכבי תל אביב במשחק הקודם. בשביל להגיע לגמר צריך לעבור קבוצות טובות". נידם אף התייחס לעובדה שצפה את ההגרלה: "היה לי פספוס - רצינו אותם בטדי. בית"ר תעשה את הכל, ותגיע לבלומפילד כדי לשמור על הגביע, שזה אחד הדברים היחידים שנותרו לנו לשמור עליהם".

דגלאס דה סילבה, בלם הפועל תל אביב, אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר ההגרלה: "לא ציפינו להגרלה קלה, כנראה שנצטרך לעבוד קשה שבעתיים אם נרצה להגיע לרמת גן השנה. אני שמח שהמשחק יהיה בבלומפילד, שם כבר ניצחנו כמה קבוצות גדולות העונה והקהל שלנו ייתן לנו יתרון גדול, חג שמח לכולם".

עמוס לוזון, נשיא מכבי פתח תקוה, לא מקל ראש ביריבה מהלאומית: "בגביע כמו בגביע - אין הגרלה קלה. באר שבע קיבלו את רמת השרון בשלב הקודם ואז אלונה חייכה, היום היא בוכה. זה משחק לא קל בכלל. נקווה לנצח ולעבור לשלב הבא. המכשול הכי קשה היה או בית"ר או הפועל תל אביב. חייבים לבוא, לשחק ולהתאמץ כדי להיות במעמד המרגש של חצי הגמר".

בירן רוכברגר, מנהל מחלקת הנוער של רמת השרון: "מכבי פתח תקוה לא מביאה הרבה קהל, אבל נארח אותם באהבה. לגביע יש חוקים משלו ונעשה את המקסימום. הוכחנו כבר מול קבוצה מליגת העל שאנחנו יכולים לעשות הפתעה. לא נפלנו מול הפועל באר שבע, ואפילו היינו טובים יותר. לעלות ליגה או לזכות בגביע? אנחנו רוצים את שניהם. אנחנו מועדון ששואף להישגים. אין חזירות בספורט".

אבי איבגי, שהעלה במו ידיו את הפועל נצרת עילית לרבע הגמר, מרוצה מהמפגש עם אשדוד: "הוקל לי כשראיתי שבית"ר והפועל תל אביב יצאו ראשונות. זה לא שאשדוד היא הגרלה קלה, אבל אם נעשה מה שעשינו נגד הפועל פתח תקוה אז אני מאמין שנוכל לעלות. בתור סינדרלה הנשף האמיתי זה רק באצטדיון רמת גן, ויש לנו עוד שלב אחד בשביל להגיע לשם. אין ספק שזה יהיה קשה. כל הקבוצות ברבע הגמר זה קבוצות קשות, במיוחד כשהמשחק באשדוד. אני מאמין בקבוצה שלי שנעשה משהו".

מנדל דוידוביץ', חבר הנהלת מ.ס. אשדוד, הגיב: "הפועל רמת גן הוכיחו שניתן לנצח כל קבוצה בארץ, כך שאי אפשר לזלזל. יש לנו יתרון ביתיות, אין ספק שאנחנו פייבורטים . במשחק אחד אפשר לנצח כל קבוצה. יש לנו מספיק שחקנים טובים לעבור אותם, בבית אנחנו צריכים לעשות את זה ונעשה את זה".

משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה: "בכושר המשחק הטוב שלנו לאחרונה אנחנו יכולים לעבור, אבל אסור לשכוח שרק לפני עשרה ימים הפועל רמת גן העיפה את מכבי חיפה, כך שזו בטח לא הגרלה קלה. הם עברו את מכבי חיפה, ניצחו אותנו לפני שבועיים, משחק לא קל, אבל נצטרך לעבור אותם. אין ספק שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף ונשתדל לעשות את זה. מתאים לי מקום שלישי ואירופה. בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב זה משחק גמר לכל דבר, אבל זה מה שנפל ורק אחת תהיה בחצי הגמר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully