וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "עשו מהאולם של פרטיזן יותר ממה שהוא"

איתן נוח

28.3.2010 / 22:27

מכבי ת”א נחתה בבלגרד לקראת המשך הסדרה, שרון דרוקר לא התרגש מהבית של היריבה: ”רוצים לחזור עם שני ניצחונות”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן


יממה לפני ערב חג הפסח המריאה הערב (ראשון) מכבי תל אביב לבירת סרביה, בלגרד, לרגל צמד משחקיה מול פרטיזן בלגרד במסגרת רבע הגמר של היורוליג. כזכור, מכבי הופתעה ונוצחה במשחק הראשון ביד אליהו, במשחק השני הקבוצה של פיני גרשון הביסה את הסרבים וכעת הסדרה עומדת במאזן של 1:1.

הצהובים חייבים לפחות ניצחון אחד כדי להחזיר את הסדרה לתל אביב. שני הפסדים באולם הענק בבלגרד שיכיל 24 אלף אוהדים משולהבים ישלחו את מכבי הביתה להתמקד בליגה ואת פרטיזן לפיינל פור, שייערך השנה בפריז, ברסי.

דרוקר: "מעריכים שתהיה פרובוקציה מתישהו"

עוזר מאמן מכבי תל אביב שרון דרוקר אמר לפני ההמראה: "אנחנו עדיין יכולים ללמוד מהרבה דברים. נתנו מחצית ראשונה טובה במשחק הראשון. במשחק השני שמרנו על פוקוס וריכוז במשך 40 דקות. בכל זאת, לקלוע 98 נקודות מול פרטיזן זה לא קל. אני חושב שתקפנו אותם נכון, אבל נצטרך להמשיך.

"אני חושב שהחבר'ה יבואו עם אמביציה גבוהה", הוסיף דרוקר. "אני חושב שעשו מהאולם שלהם יותר ממה שהוא. שחקנים רוצים להגיע לרמות הגבוהות ולשחק במעמדים כאלה, זה מכניס אנרגיה ואני מאמין שזה יכניס את השחקנים שלנו למקום טוב. כבר שיחקנו במקומות קשים. אם נתקשר טוב ונהיה מחוברים, אנחנו יכולים להפיק מזה משהו טוב.

"ברור שכולם רוצים לחזור עם שני ניצחונות ובשביל זה אנחנו נלחמים. אנחנו מעריכים שתהיה פרובוקציה מתישהו בשני המשחקים והעיקר זה להישאר מרוכזים, כי המטרה תהיה להוציא אותנו מריכוז ושטף. נכין את השחקנים ונקווה שנחזור ביום שישי עם חיוכים", חתם את דבריו עוזר המאמן.

וויז'נייבסקי: "ברור שתהיה לפרטיזן ריצה מתישהו"

השחקן גיא פניני אמר: "בשני המשחקים היינו בשליטה ובשניהם הובלנו ב-20 הפרש. אני חושב שהראינו בשני המשחקים שאנחנו קבוצה יותר איכותית. הפסדנו במשחק הראשון כי הריכוז ירד. צריך להוכיח את זה גם שם. בבלגרד יהיה סיפור אחר, הם ירגישו יותר בנוח. מצד אחד קשה לשחק באולם כזה, מצד שני זו חוויה. זה יכול לקחת אותנו לשני הכיוונים, אני מאמין שאנחנו מספיק מקצוענים בשביל לכוון את זה לכיוון החיובי. השנה הראינו המון אופי במשחקים, זה מראה כמה אנשים חזקים יש פה, ואני מקווה שגם השבוע נראה את זה".

אנדרו וויז'נייבסקי: "זה הולך להיות שבוע קשה. אנחנו רוצים להתחיל טוב את המשחקים, זה חשוב עבורנו. כבר שיחקתי באולם הזה. כולם ידועים שיש שם אווירה טובה, כמו שיש גם פה ביד אליהו. אנחנו צריכים להתרכז בכדורסל. המטרה היא להתמקד בכדורסל ב-80 הדקות. המפתחות יהיו אותם מפתחות כמו במשחק הראשון והשני. אם נגן כמו שצריך, נהיה בסדר. ברור לנו שתהיה להם ריצה מתישהו, אנחנו נצטרך לשלוט על הריצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully