וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אופציית הפירוק היא נשק יום הדין"

דור בלך

28.3.2010 / 14:27

איציק קורנפיין התייחס לעתיד בית”ר ירושלים: ”בשנה שעברה היינו לפני קריעת ים סוף, היום אנחנו בפתח הארץ המובטחת”

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, כולל אחד בגביע, בית"ר ירושלים ערכה את הרמת הכוסית לכבוד הפסח במצב רוח מרומם במיוחד. הניצחון אמש (שבת) 0:5 על מכבי אחי נצרת איפשר ליושב ראש הקבוצה, איציק קורנפיין, לשחרר לא מעט חיוכים ובדרך לדרבן עוד יותר את השחקנים עם הקשר גם להיבט החגיגי.

"תמיד אמרתי שברגע שנשחק טוב וננצח, כל הבעיות יהיו קלות יותר לפיתרון", אמר קורנפיין. "אין לנו עדיין מה לבשר, אבל הכיוון שלנו לקראת העונה הבאה הוא טוב. אפשר לומר שבשנה שעברה היינו לפני קריעת ים סוף בשל המצב של בית"ר, אבל היום אנחנו בפתחה של הארץ המובטחת. אנחנו מועדון שמביא הרבה צבע לליגה והוא חייב להתקיים. בית"ר ראויה לשקט, יציבות והרבה תקווה לעתיד".

יושב ראש הקבוצה התייחס לשינוי מאז מינויו של דוד אמסלם למאמן הקבוצה, ואמר: "מאז שדוד מונה לתפקיד המאמן, הקבוצה גורמת להאמין שאפשר לשפר את ההישגים שלנו גם מבחינת הליגה וגם מבחינת הגביע". לגבי האופציות העתידיות של הקבוצה, הוסיף קורנפיין. "יש אפשרות שנמצא בעלים לקבוצה במקום גאידמק. אפשרות נוספת היא שנמצא קבוצה של אנשים שתנהל את המועדון, ואפשרות שלישית היא שנפעיל את בית"ר ממקורות עצמיים. אופציית הפירוק היא נשק יום הדין מבחינתי, אופציה שאנחנו לא רוצים להשתמש בה. אנחנו ירושלמים לוחמים וכאלה נהיה עד הרגע האחרון".

האפשרות השלישית נראית נכון לעכשיו הכי ריאלית, כשבבית"ר יודעים שיצטרכו למכור שני שחקנים בכירים על מנת לממן את כל השאר, כשהמטרה היא שאבירם ברוכיאן וברק יצחקי ימכרו לאירופה תמורת סכום נאה בנוסף לכסף שיחסך על החוזים שלהם. חשוב לציין כי החוזים של שחקני בית"ר, שקוצצו השנה בחצי, חוזרים לסכומים המקוריים שלהם בעונה הבאה. עם זאת, מספר חוזים כבדים במיוחד כמו זה של שמעון גרשון, עידן טל ואריק בנאדו מסתיימים. בנוסף צפויה בית"ר להרוויח עוד 250 אלף יורו ממכירת דריו פרננדז לאריס סלוניקי, שמעוניינת לממש את האופציה עליו.

ללא קשר, קורנפיין נפגש הבוקר עם סוכנו של אריאל הרוש, פיני זהבי, והודיע לו כי הקבוצה מתכוונת לממש את האופציה של הקבוצה להאריך את חוזהו של השוער הצעיר בשנתיים נוספות. מהלך דומה עשתה הקבוצה לפני מספר חודשים עם עידן ורד, שחוזהו הוארך בשנתיים נוספות מעבר לשנה שנותרה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully