וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר פגוע מהתנהלות בחירת עוזר המאמן

28.3.2010 / 12:35

כך לפי מצדדיו בהתאחדות. בכיר בהתאחדות טוען: "בנין לא מסוגל לנהל שיחה בצרפתית". לוזון מעדיף את אוחנה כעוזר ראשי

מאמן הנבחרת הצעירה, מוטי איוניר, פגוע מאוד מהתנהלות בחירת עוזר מאמן הנבחרת. חברי הנהלה המצדדים במינויו של איוניר לתפקיד אמרו בסוף השבוע: "לא ברור מדוע דווקא טל בנין מונה לתפקיד ולא איוניר. הביאו אותו על תקן עוזר מאמן בגלל שהוא דובר צרפתית ויכול לשמש כמתורגמן, אבל הוא לא מסוגל לנהל שיחה שלמה בצרפתית. חוץ מזה, לפרננדז יש מתורגמן".

בחירתו של בנין תמוהה בעיני לא מעט גורמים בהנהלת ההתאחדות, שטוענים כי בנין כמעט לא צפה במשחקים של הליגה הישראלית ובשנתיים האחרונות היה מנותק ממה שקורה בליגת העל. בהתאחדות טוענים כי בנין היה זה שהרים את הטלפון הראשון לפרננדז כשעלתה מועמדותו, והאחרון בחר בו מתוך היכרות בניהם ומבלי לבחון את הפרטים בצורה מדוקדקת יותר.

לוזון, אגב, מעדיף שאלי אוחנה ישמש כעוזר הבכיר של פרננדז. יו"ר ההתאחדות סיפר על כך בימים האחרונים לחבריו בהתאחדות לכדורגל והוא מתכוון לשכנע את המאמן הצרפתי כשזה יחזור מחו"ל. לוזון אמר למקורביו: "אם פרננדז יאשר, אוחנה יהיה המאמן הבכיר". בהתאחדות משוכנעים שמשקעי העבר בין השניים לא יהוו מכשול.

אחד מחברי המזכירות מתכוון להציע בקרוב מאוד שאוחנה ישמש כסקאוט ויצפה ביריבות הנבחרת בחו"ל, אך גם אם ההצעה תשכנע את ראשי ההתאחדות, אוחנה יסרב לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully