וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי וזאנה סיים את תפקידו כמאמן הפועל רעננה

דור בלך

28.3.2010 / 12:04

המאמן, שהגיע במקום אלי כהן, יחזור למחלקת הנוער במועדון. בקבוצה החלו במגעים עם לחמן, שנמצא תחת חוזה בעראבה

לאחר ההפסד אתמול (שבת) להפועל רמת גן, החליט מאמן הפועל רעננה, עמי וזאנה, לחזור לתפקידו כמאמן מחלקת הנוער ולסיים את תפקידו כמאמן הקבוצה. ברעננה מבינים שלאחר הפסד הליגה, הם כנראה סיימו את דרכם בליגת העל, ולכן הם מתחילים בהכנות לעונה הבאה.

לקבוצה נשאר כשבוע למצוא מאמן עם תעודת פרו ובכל מקרה יחפשו מאמן שימשיך גם בעונה הבאה. שייע פייגנבוים, שפוטר מהפועל חדרה מליגה א', הוצע לקבוצה, אך כרגע ברעננה מעדיפים להמשיך ולחפש מועמדים נוספים. ברעננה ינסו לבנות קבוצה שתעלה כבר בעונה הבאה בחזרה לליגת העל, וינסו להשאיר כמה שיותר שחקנים בסגל הקבוצה, אך עם זאת ברור כי סטיבן כהן יימכר לאחת מקבוצות ליגת העל, וכמוהו מספר שחקנים נוספים, כשכל הזרים צפויים לעזוב.

שמם של מישל דיין (דחה את ההצעה) וויקי פרץ הוזכרו כמועמדים נוספים, וגם שמו של מומי זפרן עלה לאוויר. בכל מקרה אחרי החג צפויים ראשי הקבוצה לבחור את המאמן הבא ולחתום איתו על חוזה, שיימשך גם לעונה הבאה. הנהלת הקבוצה התכנסה היום אחר הצהריים עם שחקני הקבוצה ועם וזאנה לשיחת פרידה. סלובודן דראפיץ' הוצע, אך נכון לעכשיו הוא לא עומד על הפרק, כמו גם צחי תייר, שנפסל מכיוון שלא מחזיק בתעודת פרו. בקבוצה החלו במגעים עם אייל לחמן, אך עקב היותו תחת חוזה באחווה עראבה, המשא ומתן כרגע עוד לא נפתח באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully