וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כן זמן לעצבן את אובמה

זאב אברהמי

28.3.2010 / 5:56

זאב אברהמי עלה על הסיבה לכעס של הנשיא על נתניהו: ככה זה כשאתה בא במרץ לאוהד ספורט עם קשקושים כמו התנחלויות

אני חייב לציין שמלבד הסימפטיה העצומה שאני רוכש לנשיא ברק אובמה, אני רואה בינינו הרבה קווים מקבילים: הפתרון שלנו לסכסוך הפלסטיני דומה, גם אני אובד עצות בקשר לאיראנים ולעיראק, גם אני מאמין בתוכנית בריאות סוציאליסטית, גם אני חושב ששיטת ההכרעה בפוטבול המכללות היא פארסה ממדרגה ראשונה.

והרוב בישראל חושב גם עלי שאני ערבי.

ושנינו חובבי כדורסל גדולים. אני לא יודע אם עקבתם, אבל תחזיות השבוע האחרון העלו אותי מהמקום ה-3,200,000 למקום ה-1,600,000 המכובד בבראקט של ESPN. אני כעת נמצא במאיון של ה-65 אחוזים, מידל קלאס. אבל לעומתי, הנשיא אובמה נמצא במאיון של ה-95 אחוז, שזה מספר מדהים, בעיקר לאיש שקצת עסוק יותר ממני. ולמרות ששנינו פגענו עם הריצה של באטלר, ולמרות שהוא עובד עם מיטב המוחות שלאמריקה יש להציע, ולמרות ששנינו נפלנו עם האלופה הסופית שלנו, המספרים שלו ממש שווים בדיקה בעיני, שלא להגיד ועדת חקירה ממלכתית (לטעות בהימור על האלופה כבר בשבוע הראשון? מדובר בהסחת דעת הכי זולה שיש, זה בארי חמיש יכול להגיד לכם מתוך שינה(.

לא, באמת, לא נראה לכם קצת תמוה שאובמה פוגע בכל ההימורים שלו על קבוצות שמדורגות נמוך? לא נראה לכם שמעורבים בזה קצת כוחות עליונים יותר גדולים, כמו ה-NCAA?

מה שמביא אותי לנקודה האחרונה ולמשבר הישראלי-אמריקאי. אני חייב לציין שאני קצת מופתע מביבי. את ברק אני יכול לראות נופל ככה ("ESPN? באיזו מהירות זה יורה?"), אבל ביבי שאב את בחרותו ותהילתו מהפטמה האמריקאית. הוא אמור לדעת שמרץ הוא זמן רע, מאוד רע, לעצבן בו חובבי ספורט שמתעסקים גם בנשיאות ארצות הברית. הרי עם כל הכבוד למזרח ירושלים, עוד דקה מתחיל עוד שידור ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully