וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה: הקץ למשבר?

27.3.2010 / 13:55

אלישע לוי ערך שיחה עם השחקנים לקראת ההתמודדות הערב (20:00, ערוץ 1). קולמה אמור לפתוח בהרכב על חשבון בוקולי

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, שוחח היום (ראשון) עם שחקני חיפה לקראת המשחק שייערך נגד הפועל פתח תקוה בקרית אליעזר (20:00, שידור ישיר בערוץ 1), כשבפעם הראשונה המאמן ויתר על אסיפת הוידאו ואמר לשחקנים: "בשבוע האחרון אנחנו לא נלחמים ובגלל זה אנחנו מפסידים. אני רוצה לראות שחקנים נותנים כאן את הנשמה במהלך המשחק".

כמו כן, המאמן החליט בשיתוף עם הצוות הרפואי לעלות ככל הנראה עם ג'ון קולמה לצד בירם כיאל ולא עם גוסטבו בוקולי, לאחר שהובהר כי קולמה מסוגל לפתוח במשחק. שלומי ארבייטמן וודלימיר דבאלישווילי יפתחו כצפוי בחוד ההתקפה.

עשרות אוהדי חיפה הגיעו אתמול לאימון וארגנו מפגן תמיכה בקבוצה שלהם, זאת לאחר שני ההפסדים הרצופים מול בני סכנין ומול הפועל רמת גן בגביע. הקפטן יניב קטן אמר בתום האימון: "האקט הזה ריגש אותנו, אני קורא לאוהדים לצבוע את המגרש בירוק". גם המאמן אלשיע לוי דיבר עם השחקנים ואמר להם: "פחות חשובה לי הדרך, העיקר שננצח במשחק הזה".

שי מימון יפתח במרכז ההגנה במקום ז'ורז'ה טשיירה המורחק, לצידו של דקל קינן. ולדימיר דבאלישווילי מקבל בימים האחרונים חיזוקים מהמאמן אלישע לוי, שמעדיף להמשיך לתת לו את הקרדיט למרות התקופה הלא טובה בה הוא נמצא. החלוץ לא כבש בשבעת המשחקים האחרונים בהם שותף. השער האחרון שלו נכבש מול הפועל כפר סבא בגביע המדינה, אז הוא כבש צמד בניצחון 5:0, בתחילת חודש פברואר. שער הליגה האחרון שלו היה מול מכבי פתח תקוה שבוע קודם לכן. לחלוץ 17 שערים בכל המסגרות ובמועדון מאמינים שבקרוב מאוד הוא ייצא מהתקופה הרעה שעוברת עליו.

"הניצחון של הפועל תל אביב על עכו מטעה, הוא רק מראה את העוצמה והדריכות של הקבוצה הזאת. אסור לאפשר להם להתקרב עוד יותר אלינו, במיוחד לפני הפלייאוף", סיכם שחקן של הירוקים. בתוך כך, בהתאחדות הודיעו שטשיירה יועמד לדין באשמת העלבת שופט בנסיבות מחמירות ופגיעה גופנית בשופט, לאחר שעל פי דו"ח השופט, בלם חיפה רץ לעברו, משך בחולצתו, קילל אותו, המשיך להשתולל במגרש וגם כשיצא המשיך בקללות.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

הפועל פתח תקוה: חולמים על פלייאוף אמצעי

בהפועל פתח תקוה מאמינים שההדחה מהגביע לא תשחק תפקיד במחזור הקרוב. "אסור לשכוח שלא הפסדנו חודשיים בליגה. חיפה בתקופה פחות טובה עכשיו ואפשר לנצח שם", אמר מחפוד לשחקנים שלו. איברהים בסיט יפתח כחלוץ בודד, כשראובן עובד מאחוריו. אלי ביטון וארמון בן נעים ישחקו באגפים, ג'ונתן אסוס וגיא צרפתי יתמכו מאחור. סאלם אבו סיאם הועדף על פני עמירן שקלים בצד שמאל. רפי דהן הצעיר יפתח על הספסל.

שחקנים בפתח תקוה אמרו היום: "אם ננצח את חיפה, הפער מהפלייאוף האמצעי יקטן לשלוש נקודות. כל עוד יש סיכוי להבטיח את ההישארות מוקדם מהצפוי, נילחם על זה". השחקנים הזרים שוחחו ביניהם בעקבות דבריו של המנכ"ל אפי צפריר ("אתם מקבלים יותר ממה שצריך בחוזה, אל תסתובבו עם פרצוף חמוץ"). במועדון אמרו כי הדברים נועדו לעודד אותם ולא הייתה כוונה למתוח ביקורת על יכולתם.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: יוסי שקל; שגיב כהן, גל כהן, דן אדו, סאלם אבו סיאם; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, אלי ביטון, ארמון בן נעים, ראובן עובד; איברהים בסיט.

עדכון ראשון: 00:10
עדכון אחרון: 13:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully