וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין אוהד קדוסי לויקו חדד

27.3.2010 / 23:47

החלוץ "עשה טובה שהוא רץ באימון" ולא נכלל בסגל לבני יהודה. המועדון: "החלטה מקצועית". דרור קשטן ייפגש עם ברקת?

בהפועל באר שבע מעידים על מתיחות בין המאמן ויקו חדד לבין החלוץ אוהד קדוסי. לטענת גורמים במועדון, החלוץ לא נכלל היום (0:0 ביתי מול בני יהודה) בסגל ולא הגיע למתחם חדר ההלבשה עם יתר השחקנים בעקבות ההחלטה, מה שעורר את זעמו של המאמן. בצוות המקצועי הסבירו כי: "ההחלטה מקצועית, מי שעושה טובה שהוא רץ לא יוזמן לסגל".

בסביבתו של חדד מסבירים כי קדוסי רשם הופעה פושרת, בלשון המעטה, במשחק הגביע מול עירוני רמת השרון (3:1). "הוא הוחלף במחצית ולמחרת הוא הגיע לאימון ועשה טובה שהוא רץ", נאמר עליו במועדון, "כל ההחלטות של ויקו מקצועיות, אין מאחורי אי הזימון שום מניע אחר". ייתכן מאוד וקדוסי, שנעלב מעצם העובדה שהחלוץ גיל בלומשטיין צבר קרדיט רחב יותר משלו, לא יוזמן גם למשחק הבא. החלוץ ברק בדש ספג מכה בכף הרגל ולכן בלומשטיין נכנס במקומו. לחדד לא הייתה אופציה התקפית אחרת משום שסיראז' נאסר סבל מכאבי גב חזקים ולכן לא שותף.

המאמן הלאומי לשעבר דרור קשטן נכח בשני המשחקים האחרונים של באר שבע ובמועדון היה מי שאמר שייתכן שאלונה ברקת תיפגש איתו בקרוב בנוגע לעונה הבאה. במועדון הכחישו את הדברים וטענו כי נכון לעכשיו ברקת עדיין עומדת על דעתה לעזוב.

חדד סיכם את משחק התיקו המאופס נגד בני יהודה כשאמר: "התיקו משקף. היה קשה להרים את השחקנים מהטראומה בגביע. השחקנים נתנו מלחמה. אולי זה הזמן לבדוק צעירים ולהתכונן לעונה הבאה. אוהד קדוסי לא היה בסגל מסיבות מקצועיות".

מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "במחצית השנייה שלטנו במשחק. פספסנו ניצחון. כל הקבוצה שיחקה טוב במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully