וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: זוגבו בספק, סבע יפתח

השוער יעבור מבחן כשירות לפני המפגש מול קבוצתו של מרקו בלבול (ש', 19:00). יא יא פטי יחזור למרכז ההגנה של סכנין

כשהיא שתי נקודות בלבד מהפלייאוף העליון אך גם שש בלבד מהתחתון, תנסה מכבי נתניה לחזור למסלול הניצחונות ולהבטיח מקום בפלייאוף האמצעי ואולי אף להשתחל לעליון במשחק מול בני סכנין מחר (שבת, 19:00).

ראובן עטר, שראה את הקבוצה שלו מאבדת יתרון לאחר שכבשה בדקה ה-90 בבלומפילד בשבוע שעבר יאלץ להסתדר ככל הנראה ללא השוער הבכיר שלו ארסטיד זוגבו שפצוע ולא התאמן. מחר יעבור השוער מבחן כשירות, אך ככל הנראה יהיה זה דניאל ליפשיץ שיפתח בין הקורות. אחמד סבע אמנם עדיין סוחב פציעה, אך יהיה כשיר והוא אמור אף לפתוח להרכב לראשונה מזה מספר חודשים בעקבות השער שלו בבלומפילד. דייויד גומז יהיה זה שירד לספסל.

פרט לכך מתכנן עטר שינוי אחד נוסף כשיגאל אנטבי שפתח בהרכב בשבוע עבר לראשונה זה ארבעה חודשים, שוב ירד לספסל וטל מעבי שפתח כקשר בבלומפילד יחזור להגנה. גל גניש הצעיר יחזור להרכב במקום מעבי, שכזכור החליף את רביד גזל הפצוע שימשיך להעדר בשבועות הקרובים.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ (אריסטיד זוגבו), קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, טל מעבי, אלמוג כהן, גל גניש, דלה ימפולסקי, פבריציו קבראל, אחמד סבע.

בלבול מחפש המשכיות לפחות בליגה

בסכנין רוצים לשכוח את ההפסד בגביע ולהמשיך את המומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה בליגה, אחרי הניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם. המאמן מרקו בלבול אמר היום לשחקניו: "זה משחק מאוד קשה בקופסה, נתניה היא קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים לשמור על המשכיות ולחזור עם נקודות".

בצד המקצועי מתכנן בלבול שינוי אחד ודאי ממשחק הגביע, כשיא יא פטי שנעדר בגלל צהובים יחזור למרכז ההגנה במקומו של באסם גנאים. בחלק ההתקפי מתלבט המאמן האם לפתוח עם אחמד קאסום כחלוץ בודד או עם ג'קו ערפאת לצידו בהרכב. כרגע נראה שבלבול יעדיף להמשיך עם חלוץ בודד.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, טל חן, יא יא פטי, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים (ג'קו ערפאת), לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully