וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים שוטרים ביציע

עו"ד אורי שלף

26.3.2010 / 15:47

ובטח שלא צריכים. בטח לא במשחק עלייה של אוסישקין מול יריבה ללא אוהדים. הבלוג של אורי שלף על קומדיית היס"מ החדשה

הכול התחיל בהצגת השחקנים. השחקנים ירדו למנהרה וזאת רק בכדי לעלות בחזרה למגרש לאחר דקה, לקול תשואות אלפי האוהדים, שהגיעו להריע להם על זכייתם באליפות הליגה הארצית והעלייה לליגה הלאומית. האורות באולם בהדר יוסף כבו, הרעש החריש אוזניים ומאות זיקוקים (זיקוקי עוגת יומולדת) הודלקו ברחבי היציע, משרים אוירה שכמוה לא ניתן למצוא במחוזותינו. האולם התמלא בעשן, ילדים שיחקו באש והכל בחסותה האדיבה של המשטרה שאישרה את מופע הפירוטכניקה המרהיב והמרגש.

עמוק בתוך החצי השני, לאחר מהלך הגנתי גדול וסיום מתפרצת מבריק של ירון להט (רכזה של הפועל אוסישקין), הקהל בהדר יוסף התעורר. ירון נכנס לאקסטזה והקהל אחריו. רק בחדר ההלבשה, בדרך חזרה מהמקלחת, בישרו לו השחקנים שעם כל הכבוד לו, הקהל לא התרגש לכבודו. בדיוק באותן שניות פשטה לה השמועה ביציע על הפסדה של מכבי חיפה לסכנין, מה שנתן את האות לשאגות שמחה כמוהן לא יזכו לשמוע שחקני הפועל אוסישקין אלא רק לאחר שינצחו דרבי. מספר שניות לאחר מכן כבר פרצה מהומה ביציע וכדרכו של המשפט המפורסם שהרגע המצאתי: "במרכזה של כל קטטה ביציע עומדים יס"מניקים חמומי מח". ילדים נסו על נפשם, המשחק איבד ערך ספורטיבי ואני הרגשתי באותו רגע שמשחק עליה או לא, לחגוג כבר לא יבוא לי היום.

ממעמקי הפרקט זה היה נראה כמו עוד התלקחות יצרים אופיינית בין התנהלות יס"מניקית ברברית אופיינית וקומץ סורר. כשהתפזר העשן והתגלה גודל הפיאסקו, לא יכולתי שלא לתהות בקול רם מי הוא אותו קצין כח אדם שיושב במטה המשטרה וקובע את הקריטריונים לגיוס מועמדים לכח היס"מ.

במהלך פרץ השמחה שתקף את הקהל ברגעים שלפני המהומה נזרקו מספר זיקוקים, אחד מהם נפל על שקית ניילון שנחה לה בשלווה ביציע והדליק אותה (כאן המקום לציין שהמשפט הנדוש "לא משחקים באש", הומצא על-ידי הורים בעקבות הדחף הבלתי נשלט שנמצא בתוך כל ילד – לשחק באש). יס"מניק נמרץ שהיה בקרבת מקום הגיע לזירת האירוע והדבר הראשון שעלה בדעתו לעשות היה לחטוף צעיף אדום מצווארו של אוהד ולחבוט עימו בשקית הבוערת על מנת לכבות את האש.

כשהמהלך המבריק לא צלח, התעלה על עצמו היס"מניק, תלש בברוטאליות דגל עם סמל המועדון, זרק אותו על השקית האימתנית והחל לדרוך עליו במרץ, שוב בכדי לנסות ולכבות את האש. כשגם המהלך הזה לא צלח לו וגם הדגל האדום החל לעלות באש, פקעה סבלנותם של האוהדים ואוהד אחד, שעמד חמישה מטרים ממנו, זרק לו מילה בגנותה של הדריכה המזלזלת וההצתה של דגל המועדון, מה שהוביל לתקיפתו של אותו אוהד על-ידי היס"מניק ולמהומה רבתי.

"לא רוצים שוטרים ביציע", נוהגים לשיר ביציעי האוהדים, ואני אומר מה זה לא רוצים? בשביל מה בכלל צריך שוטרים ביציע? ועוד יס"מניקים במשחק עליה חגיגי בו לא תוכלו למצוא ולא אוהד אחד של הקבוצה היריבה. טמטום או קומדיה? תחליטו אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully