וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל עכו: גוטמן חושש מתרדמת נוספת

מאמן הפועל ת"א הזהיר את שחקניו משחזור הנפילה בקרית אליעזר במחזור שעבר. האורחת מעכו מחפשת נס בבלומפילד

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר נגד הפועל עכו (שבת, 17:00, ספורט1). למרות שבפני מכבי חיפה עומד משחק קל על הנייר נגד הפועל פתח תקוה ביום ראשון, האדומים רוצים להוריד את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד ואולי להצליח להלחיץ את הירוקים.

הסגל של אלי גוטמן, שהתקצר עם עזיבתו של ביברס נאתכו לפני מספר שבועות, קוצץ עוד יותר אחרי משחק הגביע נגד מכבי קביליו יפו, שגבה שני פצועים בדמותם של מהראן לאלאה וזוראב מנטשאשווילי. העובדה לפיה דניאל דה רידר ממשיך להיות פצוע, תותיר מחר את המאמן עם אופציה התקפית אחת על הספסל, החלוץ ויקטור מרעי.

מי שיחליף את מנטשאשווילי בהרכב הוא שי אבוטבול, שלמעשה פתח נגד יפו ומחר יחבור לאביחי ידין שחוזר מהשעיה בגלל צהובים. בחלק הקדמי ימשיך בויאן ורוצ'ינה לקבל את האשראי אחרי שגם הוא פתח במשחק הגביע במקומו של לאלה. החדשה המעט יותר טובה בכל הנוגע לתמונת ההרכב היא חזרתו של דדי בן דיין מהרחקה על חשבונו של גל שיש.

באסיפת הקבוצה הזכיר גוטמן לשחקניו את משחק הליגה בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה ואמר להם: "כולנו זוכרים את המחצית השנייה בקרית אליעזר ואני מבקש שהיא לא תחזור על עצמה. אני מבקש ריכוז ולחץ על הכדור לאורך כל המשחק". גוטמן אף ביקש משחקניו סבלנות בהתקפה, זכר למשחק הקודם נגד עכו שהסתיים ב-1:1 והתריע בפניהם שהיריבה תגיע מחר לסגור את המשחק.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואלדי באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, בויאן ורוצ'ינה.

הוכנבוים רוצה אמונה

מאז התבוסה הביתית 3:0 לבית"ר ירושלים, נדמה כאילו הפועל עכו התאוששה. לפני שבועיים ניצחו שחקניו של ירון הוכנבוים 0:1 קטן את הפועל רעננה בשרון, ובשבוע שעבר השיגו שלוש נקודות נוספות, עם אותה תוצאה, הפעם בביתם מול הפועל רמת גן, משער של רועי דיין.

שני הנצחונות הרצופים שמו את העולה החדשה מהצפון בצד הנכון של הקו האדום, מרחק שלוש נקודות מהמקום שמוביל לליגת המשנה. העכואים, שמחזיקים באחת מחוליות ההגנה הטובות ביותר בתחתית, יקוו לחולל הפתעה גדולה, בדומה ל-1:1 שהוציאו מהפועל תל אביב בפעם שעברה ששתי הקבוצות הללו נפגשו, בסוף חודש דצמבר.

באסיפת הקבוצה דיבר המאמן ירון הוכנבוים בעיקר על האמונה ביכולת להפתיע בבלומפילד. "בואו נגרום להפועל תל אביב להילחם. אם נדע לשמור על השער בחלק הראשון של המשחק, נצליח".

הוכנבוים אף הראה לשחקניו וידאו מהמשחק המפורסם של מכבי תל אביב בכדורסל נגד בדאלונה, המשחק הידוע שזכה לשם "נס בדאלונה ובו מחקו הצהובים פיגור של 32 נקודות מהמשחק הראשון, ניצחו בפער זהה ובמשחק המכריע עלו שלב. "הכל פונקציה של אמונה. אם נאמין בעצמנו נוכל להפתיע גם את הפועל תל אביב בבלומפילד".

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, טוני טננבוים, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully