וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - אחי נצרת: ברוכיאן חוזר לנוח

דור בלך

26.3.2010 / 16:58

הקשר לא רוצה להעמיס על ברכו ולא ישחק נגד אחי נצרת (ש', 19:30, ספורט1). גרגורי: "דווקא בטדי אין לנו מה להפסיד"

לאחר חמישה ניצחונות בחמישה משחקים ינסה מאמן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, להמשיך ברצף גם מחר (שבת, 19:30, שידור משולב בספורט1) מול אחי נצרת. בקבוצה מהבירה הציבו כמטרה לנצח את נצרת מחר ואת הפועל רמת גן במחזור הבא, ולנסות להגיע למשחק נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון של העונה הסדירה עם סיכוי לחלוף על פניה בדרך למקום השלישי.

אמסלם יחסר מחר את ברק יצחקי המוצהב, כשמי שיתפוס את מקומו הוא חן עזריאל הצעיר. גם אבירם ברוכיאן בספק גדול עקב הפציעה ממנה הוא סובל בברך וזאת למרות ששיחק באמצע השבוע נגד מכבי בגביע. כזכור, ברוכיאן צפוי לעבור ניתוח בעוד מספר שבועות והוא לא רוצה להעמיס עליה.

סבסטיאן ואסקז המאכזב יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו כשיפתח בהרכב בפעם השנייה העונה. עידן טל, שבעצמו עדיין סוחב פציעה בגבו, עשוי לקבל מנוחה אך על כך יחליט אמסלם ביחד עם הקשר רק בסמוך לפתיחת המשחק. אם לא יפתח יהיה זה פאולו דה לה האסה שיוסט לעמדת הקשר ואיתן טיבי יפתח כמגן ימני במקום הפרואני.

הרכב משוער: אריאל הרוש, איתן טיבי (עידן טל), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, סבסטיאן ואסקז, עמית בן שושן, חן עזריאל, טוטו תמוז

יניב לוזון ימשיך על הספסל

כמו בית"ר, גם אחי נמצאת בתקופה טובה לאחר שהבעיות הכלכליות הסתדרו לעת עתה והקבוצה חזרה גם למסלול הנצחונות. ג'ון גרגורי ביקש משחקניו לשמור על מצב הרוח הטוב ולנסות להפתיע את בית"ר. "דווקא בטדי אין לנו מה להפסיד", הסביר הבריטי. "אנחנו יכולים רק להוכיח את עצמנו ולהראות מה אנחנו שווים. כולם מצפים שנפסיד ובגלל זה אנחנו צרכים ויכולים לבוא ולהפתיע".

גרגורי ימשיך לתת את הקרדיט לאותו הרכב שניצח את אשדוד בשבוע שעבר, כשעל אף שהוא כשיר כמעט לחלוטין, הקפטן יניב לוזון ימשיך על הספסל כדי לא לפגוע בהרכב המנצח.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, אסמאעיל עאמר, מרק גורמן, מור דהן, מג'ד יונס, מוחמד עמרייה, מייקל טוקורה, טצ'ם נטויה, גיא דיין, האני שאהין, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully