וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל חיפה: אושרי רואש הושעה

הבלם נענש בעקבות ראיון למקומון בו אמר: "עשיתי טעות שלא עזבתי בקיץ". פרדה וגבאי יירדו לספסל, בן חיים יפתח (ש', 19:00)

בלם הפועל חיפה, אושרי רואש, הושעה הבוקר (שישי) מהקבוצה עד הודעה חדשה בשל מה שהוגדר במועדון כ"התנהגות בלתי ראויה". הסיבה להשעייה נעוצה בראיון שהעניק הבלם הצעיר למקומון "זמן חיפה" ורואש לא ישחק כמובן עם הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה מחר (שבת, 19:00).

בראיון שהביא להשעייתו של הרואש הוא אמר בין היתר: "עשיתי טעות שלא עזבתי את הפועל חיפה בקיץ, לא נותנים לנו שקט. כל היום מספרים כמה אתה קטן, במקום לשמור על שחקני הבית. במכבי חיפה יענקל'ה שחר לא עוטף את הצעירים עם צמר גפן, הוא עוטף אותם עם קופסה של יהלומים. הבעיה אצלנו היא לא רק בשכר, היא גם בהתעסקות של לספר לך כמה אתה קטן וכמה עוד לא עשית כלום".

בנוסף לרואש יחסר שלומי דורה גם את אוהד כהן ויוסי דורה הפצועים, ואת ירו בלו ועדן בן בסט המורחקים. למרות מכת הפציעות תשמור חיפה על ההרכב כשרן אבוקרט יחזור לקישור במקומו של רוי לימה, ואמיר אבו ניל והישאם כיוואן ישתפו פעולה עם ערן לוי בחוד.
הרכב משוער: עומרי אלון, חי בן לולו, סביטי ליפניה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, גל אראל, בראיין חרסיסיץ', אמיר אבו ניל, ערן לוי.

מכבי פ"ת: פרדה וגבאי חוזרים לספסל

במכבי פתח תקוה יודעים שניצחון על הפועל חיפה יקרב את הקבוצה לפליאוף העליון. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר האימון היום: אשדוד משחקת מול מכבי תל אביב. יש סיכויים גבוהים שאם ננצח הפער מהמקום השישי יקטן". הבשורה העיקרית מהאימון המסכם היא שדני פרדה ודובב גבאי יחזרו לספסל לאחר שלא הרשימו במשחק מול בני לוד. פרדה אף הוחלף בשלב מוקדם יחסית בטל בן חיים, שהביא את השינוי בדרך לניצחון ועלייה לרבע הגמר. בן חיים יפתח גם הפעם, כשנבוישה מרינקוביץ' יפתח בקישור.

סבסטיאן סנסוני הפצוע שוב יראה את חבריו מהיציע. השבוע, כזכור, התעמת הקשר הצרפתי עם השוער דרגוסלב יבריץ' במחצית המשחק מול בני לוד, אך אנשי הקבוצה ושחקנים הפרידו בין הניצים. שחקנים סיפרו כי האווירה מתוחה בין השניים וכי עדיין לא נרשמה התנצלות מצד השוער ממונטנגרו, שניסה לתקוף אותו. במועדון אמרו היום: "התקרית כבר מאחורינו. אלו דברים שכיחים שקורים בכל קבוצת כדורגל".

דוד ימשיך לשחק במערך של שלושה בלמים (מגמאדוב, יחיאל, דמארי). חיים מגרלשווילי ימשיך לפתוח על הספסל וואנצ'ו טריאנוב, שמשתפר לאחרונה, יפתח בקישור האחורי לצדו של אסי משיח. "זה משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר המאמן פרדי דוד. "ככל שמשחקי הפליאוף קרובים יותר, כל משחק הופך משמעותי יותר עבורנו".

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, ניצן דמארי, קובי גנון; ונצ'ו טריאנוב, אסי משיח, נבוישה מרינקוביץ'; טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully