וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר עודד את השחקנים: "נצא מהתקופה הזו ביחד"

26.3.2010 / 16:59

נשיא מכבי חיפה הפתיע כשהגיע לאימון. גורם במועדון: "טיפשי לעסוק באלישע לוי, מקומו מובטח". טשיירה יספוג קנס גבוה

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה בכפר גלים. שחר כינס את השחקנים שהופתעו מהגעתו, וביקש לעודד אותם אחרי שני ההפסדים, בליגה ובגביע, בשבוע האחרוןף "לא באתי להרצות, פשוט הרגשתי צורך להיות איתכם. אנחנו בתקופה לא טובה אבל נצא ממנה יחד. אנחנו, אתם והאוהדים ביחד".

בחיפה התייחסו לפרסומים לפיהן ישנה הקפאה במשא ומתן מול המאמן. גורם בחיפה אמר הבוקר: "טיפשי לעסוק בזה. לא התכוונו לדון עם אלישע לוי בנוגע לחוזה עד תום העונה. מקומו של אלישע בקבוצה מובטח".

בקבוצה מוטרדים מאוד ממכת הפציעות. פיטר מסיללה סובל ממתיחה בשריר וגם עלי עוסמאן, ג'ון קולמה ובירם כיאל (מתיחה במפשעה) בספק למשחק הזה. אייל גולסה עשוי להיות בסגל למשחק, אבל ההחלטה תתקבל רק בסמוך אליו, לאחר שתתקבל חוות דעת של הצוות הרפואי.

במועדון עדיין לא נרגעו בעקבות ההרחקה של הבלם ז'ורז'ה טשיירה עליו נאמר אתמול: "הוא בלם מצוין שנהג בטיפשות. מצא לו זמן להיות מורחק, דווקא במאבק האליפות שלנו". היום אף הודיעה חיפה באופן רשמי כי טשיירה ייקנס. כזכור, במועדון הביעו ביקורת על התנהגותו לאחר המשחק נגד הפועל רמת גן וכבר אז הודיעו כי הוא יטופל במסגרת המועדון. במועדון הודיעו כי הקנס יהיה גבוה.

הבלם שי מימון, שאמור לשחק בתקופה הקרובה בהרכב אם טשיירה אכן יורחק לשלושה או ארבעה משחקים, מקבל חיזוקים משאר שחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully