וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: באטלר העיפה את סירקיוז

26.3.2010 / 7:12

הכתומים הצטרפו למודחות הביג איסט בפתיחת שלב הסוויט סיקסטין, קנזס סטייט ניצחה את קסבייר אחרי שתי הארכות

אחרי ארבעה ימי מנוחה חזרו אלינו הלילה (בין חמישי לשישי) משחקי טורניר המכללות עם פתיחת שלב הסוויט סיקסטין, ועימו קיבלנו את מנת הטירוף הקבועה של מרץ, עם נפילתה המדהימה של סירקיוז אחרי הפסד לבאטלר, המותחן הלא נגמר בסיומו עלתה קנזס סטייט על חשבון קסבייר רק אחרי שתי הארכות, הקשיים של קנטאקי מול הסינדרלה מקורנל שבכל זאת הסתיימו בניצחון מוחץ לכחולים, והדחתה של וושינגטון המפתיעה על ידי ווסט וירג'יניה.

בלילה שבין שישי לשבת ייערכו ארבע המשחקים הנותרים בשלב הסוויט סיקסטין - אוהיו סטייט נגד טנסי (2:10,שידור ישיר ב-METV), ביילור נגד סיינט מרי (2:30), מישיגן סטייט נגד צפון איווה (4:40, שידור ישיר ב-ESPN) ודיוק נגד פרדו (5:00).

הסנסציה של הלילה הגיעה מאזור המערב, שם סיימה סירקיוז (1) את דרכה אחרי הפסד 63:59 לבאטלר (5). הבולדוגס אומנם התייצבו לטורניר עם רצף של 20 ניצחונות רצופים, אך רובו הושג מול יריבות מחטיבת ההורייזון ליג החלשה, ושחקניו של ג'ים בייהם לא היו אמורים להסתבך מול למרות שאריזה אונואקו הפצוע נעדר פעם נוספת. אבל באטלר היעילה ברחה ליתרון דו ספרתי כבר במחצית השנייה, ולא נבהלה גם מקאמבק מאוחר של הכתומים, שהפכו את התוצאה והוליכו 50:54, בדרך למהפך משלהם ברגעי הקלאץ' שהציב את המכללה הקטנה מאינדיאנה במרחק של ניצחון אחד מהפיינל פור, שכזכור ייערך השנה באינדיאנפוליס. גורדון היוורד הוביל את המנצחים עם 17 נקודות, ווס ג'ונסון קלע 17 לסירקיוז.

מי שתנסה כעת לעצור את הדהירה של באטלר היא קנזס סטייט (2), שהצליחה לחלוף על פני קסבייר (6) רק אחרי שתי הארכות עם 96:101 דרמטי. המוסקיטרים סגרו פיגור של 15 נקודות וכפו הארכה הודות לשלוש זריקות עונשין מוצלחות של טרל הולווי חמש שניות לסיום, וחמקו מהפסד גם בהארכה הראשונה הודות לשלשה ענקית של ג'ורדן קרופורד, אבל בהארכה השנייה נטל ג'ייקוב פולן, האיש והזקן, את הפיקוד, סיים עם 28 נקודות והוביל את הווילדקאטס להופעה ראשונה בעלית אייט מאז 1988.

באזור המזרח שמרה קנטאקי (1) על כבודן של המדורגות ראשונות אחרי הדחתן של סירקיוז וקנזס, עם 45:62 על קורנל (10), אבל למרות הפער הנוח בסיום גם היא נאלצה להזיע לא מעט בדרך למקום בין שמונה האחרונות. הסינדרלה באדום, שכבר העיפה את וויסקונסין וטמפל, זינקה ליתרון של 2:10, ולמרות שג'ון וול וחבריו התעשתו ובנו יתרון של 17 נקודות במחצית השנייה קורנל העיקשת נשארה בתמונה עד הדקות האחרונות, לפני ששלשה של אריק בלדסו שלוש דקות לסיום החזירה את הכחולים לפער דו ספרתי וקטעה את החלום של קורנל. דמרכוס קאזינס הוביל את קנטאקי עם 16 נקודות, וול הסתפק ב-8 בלבד והוסיף 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

המשוכה הבאה של קואץ' קאל ולהקתו תהיה ווסט וירג'יניה (2), שנמנעה מהסתבכויות מיותרות עם 56:69 חלק על וושינגטון (11). אלופת טורניר הביג איסט נותרה הנציגה היחידה של החטיבה המפוארת בריקוד הגדול הודות אחרי שפתחה מבערים בתחילת המחצית השנייה מול ההאסקיז המותשים, שסבלו מבעיית עבירות של כוכביהם איזיאה תומאס וקווינסי פונדקסטר. קווין ג'ונס הוליך את המאונטנירס, ששלטו באופן מוחלט מתחת לסלים עם יתרון 29:49 בריבאונדים, עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully