וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדר הקפיא המגעים, מחפש קבוצה ברוסיה

מגן הפועל ת"א נחוש לעזוב מיידית למרות שהקבוצה הציעה לו להמשיך. דה רידר חזר להתאמן, אך לא ישחק נגד הפועל עכו

סוכניו של מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, בודקים עבורו מספר אופציות בליגה הרוסית. המגן נחוש לעבור לרוסיה, שם לא ייחשב כזר בשל העובדה שהוא מחזיק בדרכון רוסי. הנהלת הקבוצה פנתה בשבוע שעבר לשחקן וביקשה לחדש את המו"מ עמו, אך בונדר דחה בשלב זה את המגעים בתקווה שעד תום העונה יימצא לעצמו קבוצה רוסית שתקלוט אותו מיידית.

הקבוצה שבה להתאמן היום (חמישי) בתום יום מנוחה שקיבלו השחקנים אחרי הניצחון על קביליו יפו בגביע. גם מאמן השוערים, גבי בורשטיין, שב לאימונים לאחר שהפרשה בעניינו נגמרה. הקבוצה החלה למעשה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי נגד הפועל עכו בשבת (17:00, שידור חי בספורט1).

החלוץ איתי שכטר אמר היום: "אני קורא לכל הקהל שלנו לצבוע את בלומפילד באדום ולמלא אותו עד אפס מקום. ההנהלה הוזילה את מחירי הכרטיסים למחיר שאסור לפספס. זו הזדמנות לכולם להגיע ואנחנו ניתן את הכל למען האוהדים". כרטיס לשערים 8-11 יעלה 30 שקל בלבד.

בצד המקצועי, אלי גוטמן עדיין לא תרגל הרכב למשחק. מי שאמורים להחליף את מהראן לאלה וזוראב מנטשאשווילי הפצועים הם שי אבוטבול ובויאן ורוצ'ינה. לאלה ייעדר כשבועיים ואילו מנטשאשווילי צפוי להחמיץ עד כחודש. לאימונים חזר גם דניאל דה רידר, שערך אימון ריצה בלבד. הקשר ההולנדי יחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא ולא אמור להיכלל בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully