וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף שחקן לא שווה יותר מ-120 אלף דולר"

25.3.2010 / 12:14

ההפסדים האחרונים גרמו לחיזוק המגמה במכבי חיפה לפיה חוזיהם של רבים מהשחקנים לא ישודרגו. גורם בקבוצה על טשיירה: "מצא לו זמן להיות מורחק". שחקנים: "הדממה בחדר ההלבשה העידה על משבר. נצא מזה". קטן: "מודעים שאיכזבנו את כולם"

בבוקר שאחרי ההדחה מגביע המדינה, במכבי חיפה טוענים כי ההפסדים האחרונים רק גרמו לחיזוק המגמה של הנשיא יעקב שחר, לפיה חוזיהם של חלק מהשחקנים, שמבקשים לפתוח את החוזה לקראת העונה הבאה, לא ישודרגו. בחיפה סיפרו הבוקר כי בנוסף לשלומי ארבייטמן, שמעוניין לשדרג את חוזהו, דורש בירם כיאל באמצעות סוכנו דודו דהאן כ-160 אלף דולר לעונה. גורם בחיפה אמר הבוקר: "אף שחקן לא שווה את הסכומים האלה שהצענו (120 אלף דולר, א"י), המשחקים האחרונים רק הוכיחו זאת. שחקנים צריכים להיות גאים ללבוש את החולצה של מכבי חיפה".

כפי שפורסם אתמול, לאחר ההפסד אתמול (רביעי) שררה דממה בחדר ההלבשה, כשיניב קטן ואלישע לוי לא דיברו עם השחקנים ואילו במועדון טענו כי שחר שלא נכח במשחק כעס מאוד על ההדחה, בעיקר לאור האסיפה שכינס בצהריים במלון בתל אביב. שחקנים בחיפה אמרו הבוקר על ההפסד אתמול: "השקט אתמול בחדר ההלבשה העיד על אווירה של משבר. רק ניצחון מול הפועל פתח תקוה יוציא אותנו מזה". אתמול ציינו שחקנים כי "שחקנים עלו לשחק בלי חשק".

המאמן אלישע לוי, שכעס מאוד על הבלם ז'ורז'ה טשיירה אמש ("גם ככה הפסדנו, למה הוא (טשיירה) מתגרה בו (בשופט תבריזי)?", הוא לא היחיד במועדון שכעס על הבלם הפורטוגלי. במועדון אמרו הבוקר: "טשיירה בלם מצוין, אבל הוא נהג בטיפשות. מצא לו זמן להיות מורחק, דווקא במאבק האליפות שלנו". על הבלם שיחליף אותו, שי מימון, נאמר: "הוא נכנס להרכב דווקא בתקופה הכי פחות טובה של הקבוצה העונה. זה הזמן שלו להוכיח למה הוא מסוגל".

כצפוי, היום הגיש השופט תבריזי דו"ח חמור כנגד טשיירה בו כתב: "הוא מחא לעברי כפיים, לאחר מכן רץ לעברי ומשך בחולצה פעמיים ואמר: 'פאק יו, אזיין אותך. אתה מפגר, איש קטן. הוא לא נרגע והמשיך לקלל אותי במשך שלוש דקות. חלק מחבריו לקבוצה ניסו להוציא אותו החוצה אבל הוא המשיך לקלל". באיגוד השופטים אמרו היום: "על התנהגות כזאת מרחיקים לשלושה משחקים, אבל אולי הוא יקבל ארבעה, משום שהוא המשיך את ההצגה".

בחיפה מוטרדים מאוד ממכת הפציעות שנחתה על הקבוצה. ג'ון קולמה, בירם כיאל ופיטר מסיללה שיחקו אתמול למרות שלא היו כשירים במאה אחוז. אייל גולסה עשוי לשוב בשבוע הקרוב לסגל. לאחר שגולסה ומוחמד גדיר חתמו על חוזים חדשים במועדון, גם המגן טאלב טואטחה יוזמן בקרוב כדי לחתום על חוזה חדש. לגבי בירם כיאל, במהלך השבועות הקרובים צפויה פגישה נוספת עם סוכנו של כיאל, למרות שבחיפה כאמור, לא ממהרים להאריך את חוזהו.

"ההפסד בגביע התקבל באכזבה גדולה אצלנו ואנו מודעים לכך שאיכזבנו את הצוות המקצועי, ההנהלה והאוהדים", סיפר יניב קטן לאתר הרשמי. "כרגע הגביע הוא היסטוריה ואין לנו אפשרות לתקן. נתמקד מעתה ואילך באליפות וביום ראשון מצפה לנו משחק סופר-חשוב מול הפועל פתח תקוה, שלא תגיע כדי להקל עלינו. אני מצפה שהקהל הנפלא שלנו המלווה אותנו לכל מקום, גם כאשר בדרך קורות לנו תקלות מהסוג של הגביע, ימשיך להבין שאנו זקוקים לו ויהיה איתנו במשחק החשוב הזה ובהמשך משחקי הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully