וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "יש תחושה שדברים מתחברים"

דור בלך

25.3.2010 / 11:54

מאמן בית"ר חגג העפלה לרבע גמר הגביע. בן שושן: "חותם על עוד ניצחונות כאלה". ברוכיאן: "הברך קרסה, סחטתי את עצמי"

חגיגות ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה אמש (רביעי) היו גם המשך חגיגות הרצף של דוד אמסלם, שמאז ומונה למאמן הקבוצה לפני כחודש ושבוע רשם 100 אחוזי הצלחה עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים. "רצף כזה עשיתי בתור שחקן רק בעונות של אליפות", נזכר המאמן בתפקידו הקודם. "יש תחושה שדברים מתחברים ואני מקווה שזה יוביל אותנו לסיום שמח לעונה. אפילו אתמול כששיחקנו פחות טוב, בסוף הצלחנו לנצח, אפילו שזה בפנדלים. אם זה היה מגיע לפנדל ה-12 לכל קבוצה, הייתי קצת מתאכזב שאני לא יכול לבעוט, אבל מזל שזה נגמר לפני כי זה היה מורט עצבים, אך משתלם".

בקבוצה אמנם מרוצים מהתוצאה וכן מהדחתן של שתי יריבות עיקריות - מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אך לא מהיכולת. "הגענו למצב אחד כל המשחק, מזל שהכנסנו אותו", סיפר גורם בקבוצה. "אבל זה חלק מהקסם, צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. חלוץ הקבוצה עמית בן שושן התייחס לעניין והודה כי "זה אולי קשה, אבל אני מוכן לחתום עכשיו על עוד שלושה ניצחונות כאלה בדרך לגביע".

בקבוצה מאוכזבים מיכולתו של סבסטיאן ואסקז, ששותף אתמול בפעם השלישית העונה סך הכל, אך שוב לא הרשים ואף החטיא פנדל. לעומת זאת, פאולו דה לה האסה, שלא הרשים כקשר אחורי אצל יצחק שום, מצליח להותיר רושם על הצוות המקצועי החדש כמגן ימני ואף כקשר אחורי לעת מצוא. "הוא מביא אספקט של לחימה למשחק והוא רוצה לא פחות מאף שחקן בית", סיפרו בבית"ר. "זו תכונה שחשובה כמעט יותר מכל דבר אחר".

ברוכיאן: "אם אעבור ניתוח, זה סימן שגמרתי את העונה"

היום התראיין קפטן בית"ר אבירם ברוכיאן לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, והתייחס לפציעה בברך, שעשויה להשבית אותו עד סוף העונה. "אני סוחב את הפציעה בברך שנה וחצי, והברך בהכנה לניתוח", אמר הקשר, שאמור לעבור ניתוח לקראת יום העצמאות. "הברך לא שורדת את העומס של המשחקים והאימונים".

"בימים הקרובים נדע מתי אנותח, אני מקווה שזה יקרה בשבועיים הקרובים", הוסיף ברוכיאן. "הברך קרסה במשחק, סחטתי את כל המיץ שבמיץ, והגוף שלי מגיב לא טוב. אם אני אעבור ניתוח, זה סימן שגמרתי את העונה. אני חייב לבית"ר וזה המינימום שאני יכול לתת, אני משחק עבור בית"ר".

על הניצחון הדרמטי וההעפלה לרבע גמר הגביע, אמר ברוכיאן: "למרות הכאבים ישנתי מאוד טוב בלילה, יצאנו מנצחים וזאת שמחה גדולה, עכשיו אנחנו עם הפנים לליגה. אפשר להגיד שאנחנו קבוצת גביע טיפוסית".

על חברו לקבוצה ברק יצחקי, שמצוי לאחרונה בכושר טוב, אמר הקפטן: "הוא שחקן מצוין, מעל הליגה הזאת, ואנחנו רואים את זה כל יום באימונים, יש לו כישרון אדיר, בתקופה האחרונה יש לו יותר ביטחון, הוא מתרכז בכיבוש שערים ופחות בהגנה וזה טוב שהוא מתרכז בדברים שהוא טוב בהם".

שוער בית"ר אריאל הרוש היה מגיבורי הניצחון על מכבי תל אביב, וברוכיאן לא חסך מחמאות גם מהטאלנט שמתפתח לבית"ר בין הקורות: "היכולות שלו לא נגמרות, מאמן השוערים שלנו עוזר לו. הוא מוכשר ואתלטי, ונותן ביטחון להגנה. יש כדורים שנבעטים מרחוק ואתה יודע שזה יהיה אצלו בידיים. יש לנו שוער לדורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully