וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בחיפה: "שיחקנו בלי חשק. בושה איך שנראינו"

24.3.2010 / 21:46

במכבי חיפה מתמודדים עם המשבר. אלישע לוי כעס על טשיירה, שיספוג ביקורת חמורה מדוח השופט לאחר שקילל את תבריזי

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה יצאה עם אותן רגשות כפי שהיו לה לפני שלוש שנים. אז קובי חסן היה זה ששלח אותה הביתה מהגביע, והפעם אחראי לזה ג'ורג' דאטורו, שיחד עם הפועל רמת גן סיים את חלומות הגביע של הירוקים, שנשארים עם משבר רציני ועם מאבק על האליפות, שפתאום נראה פתוח מתמיד. כעת עסוקים הירוקים בניסיון לצאת מהמשבר ובעיקר יעבדו קשה כדי לנצח את כל שלושת המשחקים שנותרו לה עד הפלייאוף. עם המטען הזה הירוקים מסיימים את החלומות על הגביע, בעוד הפועל רמת גן חולמת על זכייה נוספת בתואר אחרי עונת 2002/3.

נעים: "עשינו סנסציה אדירה היום"

"במשך 85 דקות הכל היה בסדר, שיחקנו שקט והמשחק היה בידיים שלנו", ניסה אלישע לוי, מאמן הירוקים, להסביר מה קרה לקבוצתו בוינטר. "אז בא הפנדל, הכול קרס והתחילו העצבים. אני לא מבין למה הרחיקו את טשיירה. רגעים כאלה הם לא נעימים ונעשה הכל כדי לעבור אותם בצורה מסודרת ושקטה כמה שיותר מהר".

על היכולת של קבוצתו, שהמשיכה לשחק חלש אחרי שגם נגד סכנין הירוקים הפגינו יכולת חלשה, אמר אלישע לוי: "אנחנו משחקים פחות טוב ונצטרך להתגבר על זה. אנחנו לא בחרנו להיכנס למשבר בתקופה הזו. זה המצב ונעשה הכל כדי להתמודד איתו".

הנשיא יעקב שחר היה נסער בעקבות תוצאות המשחק, אך בניגוד לאסיפה שקיים לפני המשחק, בה בחר לעודד את השחקנים, בסיום הבעלים לא דיבר עם שחקניו, וזאת משום שעזב במהלך המשחק עקב עסקיו הפרטיים. שחקן במכבי חיפה אמר על כך: "הוא ערך היום אסיפה כדי להזהיר אותנו, כנראה שהוא הרגיש משהו, אבל זה לא עזר. אפשר להבין את הכעס שלו". כזכור, היום קיים שחר אסיפה ואמר לשחקנים: "המשחק נגד סכנין הייתה תקלה חד פעמית ואסור שהתקלה הזו תחזור עוד פעם. עשינו עונה כזו יפה, שאסור לקלקל אותה עכשיו. נגד סכנין כל שחקן ניסה ללכת לבד, זה מה שגרם להפסד. לא היינו ביחד".

דממה בחדר ההלבשה, טשיירה לוועדת משמעת בהתאחדות?

שחקנים בחיפה אמרו לאחר ההפסד: "שיחקנו בלי חשק, פשוט בושה איך שנראינו. זה רק מראה כמה הדברים שקטן אמר בחדר ההלבשה היו נכונים. כאילו אף אחד לא למד כלום מאז ההדחה הקודמת מולם". בניגוד למשחק בסכנין, קטן לא דיבר עם השחקנים וכך גם אלישע לוי. שחקנים סיפרו כי בחדר שררה דממה מוחלטת, מלבד הערה אחת של אלישע לוי, שנשמע כועס על ז'ורז'ה טשיירה כשאמר: "גם ככה הפסדנו, למה הוא (טשיירה) מתגרה בו (בשופט תבריזי, א"י)?". גם המגן אייל משומר, שהפך לאיש המשחק בזכות השער שכבש וההכשלה לקראת סיום, שהייתה אחד הגורמים להפסד, נראה נסער וירד עצבני לחדר ההלבשה.

בקבוצה הזכירו לאחר המשחק את העובדה שמספר שחקנים עלו למשחק עם פציעות, משום שהסגל הקצר לא אפשר לאלישע לוי לערוך רוטציה. ג'ון קולמה ובירם כיאל עלו לשחק למרות שלא היו כשירים במאה אחוז, וזאת בנוסף לדקל קינן שנעדר בעקבות הרחקה. קינן עצמו יחזור לתפקד לצד שי מימון במשחק בשבת בעקבות הרחקתו של הבלם הפורטוגלי.

השופט איתן תבריזי מתכוון להגיש מחר דו"ח חמור בעקבות הרחקתו של טשיירה, כשבין היתר, לטענת השופט, אמר לו השחקן: "פאק יו, לא ראית טוב". גורם באיגוד השופטים העריך כי טשיירה עשוי להיות מורחק ליותר ממשחק אחד: "אם הדברים בדו"ח אכן חמורים, השחקן יעלה בפני ועדת משמעת של ההתאחדות".

בהפועל רמת גן החלו לצוף הזכרונות אחרי הניצחון, כשגם יובל נעים, מאמן הקבוצה, התקשה להסתיר את ההתלהבות, ואמר: "עשינו סנסציה אדירה היום. לפני המשחק לא האמנתי שאפשר לנצח את מכבי חיפה. יש להם תקציב גדול ושחקנים פנטסטיים. אני מאוד מתרגש מהניצחון שהגיע ביום בו סבתי נפטרה. הפועל רמת גן היא קבוצה טובה שבאה לשחק כדורגל תמיד. אנחנו אף פעם לא מתבטלים מול אף קבוצה. המטרה עכשיו היא להתאושש לקראת משחק החיים מול הפועל רעננה בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully