וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "כל הסדרה הזאת היא מלחמה"

איתן נוח

24.3.2010 / 19:53

מאמן מכבי ת"א ביקר את השחקנים ("ההתנהלות של חלקם הייתה כמו עוד משחק"), אבל הוסיף: "אנחנו לא האנדרדוג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי ששמטה אמש (שלישי) פער של 21 נקודות במחצית הראשונה ונכנעה לפרטיזן בלגרד 85:77 במשחק הראשון ביניהן בשלב ההצלבה, חייבת מכבי תל אביב להשיג ניצחון מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 5+) על היריבה הסרבית ולהשוות את הסדרה ל-1:1, רגע לפני שהיא יוצאת לבלגרד.

"עמדנו במטרה אחת, הצלחנו למנוע מהם ריבאונד התקפה, לעומת זאת, עשינו יותר מידי שגיאות שלא עשינו במשך העונה במיוחד בהגנה וזה איפשר להם זריקות יותר מידי נוחות", התייחס פיני גרשון למשחק אתמול, "כשאנחנו היינו למטה במשחקים, כמו במדריד, שיחקנו כאנדרדוג וניצחנו את המשחק. הכנסנו את מדריד ללחץ, אותו הדבר קרה פה. אנחנו היינו למעלה 20 נקודות והם חזרו למשחק עם זריקות שנכנסו, כשההפרש ירד, הביצוע של חלק מהדברים לא היה טוב, ואלה דברים שכבר עשינו אותם טוב".

"הם באו להלחם פה, וכמו שהם אמרו, הגיעו משחק אחד ואנחנו אפשרנו להם", הוסיף המאמן, " ההתנהלות של חלק מהשחקנים הייתה כמו עוד משחק, ובמעמד כזה זה לא עוד משחק. כל הסדרה הזאת היא מלחמה שיש בה קרבות, ואת הקרב הראשון הפסדנו, נצטרך לקחת את הקרב השני.

"בסך הכול צריך לדעת לשחק משחקים כאלה, ואני חושב שהשחקנים הבינו את המשמעות. גם האימון היום התנהל קצת אחרת, רוב השחקנים לא היו במעמד ולא בסדרה כזאת. אני לא בטוח שההבדל בין הקבוצות הוא המחצית הראשונה, אבל אני כמעט בטוח שזו לא המחצית השנייה, זה משהו באמצע".

על כך שמכבי למעשה הפסידה את יתרון הביתיות, לפחות לבינתיים, אמר גרשון: "אולי יש להם את יתרון הביתיות, אבל אנחנו לא האנדרדוג. דיברנו עם השחקנים, ובלי להגיד יותר מידי הם מבינים. הם משדרים שפת גוף אחרת, אבל צריך לראות איך זה יבוא מחר לידי ביטוי במשחק".

אנדרסון: "גם אני יכול לעשות טעויות"

אלן אנדרסון, השציג אמש משחק לא טוב, אמר הערב: "זה הכדורסל, גם אני יכול לעשות טעויות ולהחטיא זריקות, אבל צריך להמשיך הלאה. זו סדרה וידענו שזה לא יהיה קל, פרטיזן קבוצה חזקה וקשוחה ולא אכפת לשחקנים אם הם מובילים ב- 20 הפרש או מינוס 20, הם ממשיכים להילחם".

על הקהל, שעזב ברובו את המגרש לפני הסיום, אמר אנדרסון: "אני דואג רק לאנשים שנמצאים איתי על המגרש ובאו לאימון היום. אנחנו יודעים בשביל מה אנחנו עובדים ולמה אנחנו מסוגלים. הרבה אנשים לא חשבו שנגיע לאן שהגענו ושנעלה מהמקום הראשון. הגענו עד לכאן כי אנחנו אחים ולא אכפת לנו מה אנשים אומרים ואם שורקים לנו בוז, אנחנו עובדים קשה ונוכיח את זה".

דורון פרקינס הוסיף: "עשינו הרבה טעויות בהגנה אתמול, מחר צריך לחזור למשחק חזק ואגרסיבי ולנצח. בשיחות שלנו, השחקנים, היה בעיקר תסכול. לא מאיך ששיחקנו, אלא יותר על כך שויתרנו על המשחק. מבחינתנו ויתרנו על משחק אחד ועכשיו יש לנו שלושה שאנחנו חייבים לקחת וזו תהיה מלחמה".

עוד אמר פרקינס: "ידענו שפרטיזן לא תוותר, ראינו קלטות שלהם, הבעיה היתה שאנחנו הורדנו לחץ ולמדנו אתמול שיעור טוב להמשך. אומנם זה לא הזמן לקבל שיעורים, אבל בכל זאת למדנו מזה ואני מאמין שמחר נתקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully