וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלק מהשחקנים לא יישאר בעונה הבאה"

24.3.2010 / 12:06

אחרי ההדחה מהגביע, בהפועל פ”ת מתכננים זעזוע: בשירו יעזוב בתום העונה, סלמי יילך אם מחפוד יישאר. סיני: "עוד לא נשארנו"

בבוקר שאחרי ההדחה מגביע המדינה, ביקורת קשה נשמעת בהפועל פתח תקוה. "היו שחקנים שלא נלחמו אתמול. כל הליגה הלאומית מפרקת את נצרת עילית, איך מול קבוצה כזאת לא הבקענו שער? יש בעיה רצינית עם החלק ההתקפי", אמר גורם בקבוצה. "שחקנים עלו למשחק בהרגשה של התנשאות מסוימת, מה גם שמחפוד הזהיר אותם והם לא שמעו. בעונה הבאה חלק מהם לא יהיה כאן". בפתח תקוה מתכננים זעזוע לקראת העונה הבאה, בעיקר בחלק הקדמי. עוסמן בשירו מועמד לעזוב, כשגם אלנתן סלמי צפוי ללכת אם אלי מחפוד יישאר. האחרון אמר לחבריו בקבוצה לאחר המשחק אתמול: "הפכתי לחילוף קבוע בדקה ה-50'". מתוך 15 המשחקים האחרונים בהם שותף, ב-13 לא השלים השחקן 90 דקות. שבעה פעמים הוא פתח והוחלף.

שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול (שלישי) כי בזמן בעיטות הפנדל לא מעט מהשחקנים התחמקו מאחריות, פינו מקום לצעירים ולא התלהבו להיכלל ברשימת הבועטים. "למה שגיב כהן ורפי דהן, שאין להם ניסיון במעמדים כאלה, צריכים לבעוט?", אמרו הבוקר במועדון. "צרפתי ואסוס היו חייבים להיות בין הבועטים הראשונים כדי לתת לשאר השחקנים בטחון להמשך. ברגע ששגיב כהן החמיץ והם הבקיעו את הפנדל השני, התחילה תגובת שרשרת. היה המון לחץ בדקות האלה. ההחלטה לתת להם לבעוט נבעה מהאימון המסכם בו הבקיעו, אבל איזה לחץ יש עליך באימון המסכם?". אגב, מי שהיה אמור לבעוט את הפנדל הרביעי הוא עמירן שקלים, שעד לפני שבועיים לא נטל חלק במשחק רשמי אחד.

"הפועל פתח תקוה התחילה את עונה לא טוב, המטרה שלה הייתה להישאר בליגה והגביע היה בונוס מבחינתנו", אמר חבר ההנהלה תומר סיני. "קיבלנו קבוצה חלשה והיינו טובים אבל לא כבשנו. יש חוקים בגביע ואנחנו בחוץ. דן אדו, גל כהן וג'ונתן אסוס יהוו את עמוד התווך גם בעונה הבאה כי החלק האחורי יציב, אבל יש לנו בעיה בחלק הקדמי ויהיו שינויים. יש לנו עוד מה לעשות העונה, אסור להיות שאננים". על סדר הבועטים אמר סיני: "בועטים טובים כמו סרור, עובד וסאלם אבו סיאם לא היו במגרש בפנדלים, אבל אין מה לעשות. הפועל פתח תקוה סובלת היום מפציעות ואין לנו את הפריבילגיה לעשות רוטציה. בסיט, מתיאס ובאשירו לא כשירים במאה אחוז. שיתפנו אותם כי בשבילנו כל משחק הוא גמר גביע, מלחמת עולם". שחקנים בקבוצה אמרו היום בהקשר הזה: "אם לא ההשקעה של סיני וגל חצור, היינו היום במצב דומה לזה של רעננה".

הקשר ראובן עובד כעס מאוד בחדר ההלבשה והשתלח בחלק מהשחקנים. "כמו שהוא נראה אתמול, הוא האחרון שיכול להשתלח בנו", נאמר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully