וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל באר שבע: זה מה שנשאר

23.3.2010 / 15:13

האורחת תנסה להציל את העונה ולא ליפול בשמינית הגמר מול הקבוצה מליגת המשנה. מליקסון עשוי לפתוח (14:00, 5+ לייב)

בהפועל באר שבע יודעים שהפסד בגביע היום (רביעי, 14:00, 5+ לייב) מול עירוני רמת השרון עשוי לגמור להם את העונה. לכן, במשחק היום מתכוון ויקו חדד לעלות בהרכב החזק של הקבוצה, אולי מלבד טברטקו קאלה הפצוע שאותו יחליף בין הקורות דור דוידי. חדד תרגל אתמול מערך שכולל שני חלוצים, ברק בדש ואוהד קדוסי.

המגן השמאלי אופיר דוידזאדה ימשיך לקבל קרדיט על חשבון שמעון הרוש, שהתעמת בסוף השבוע עם עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב ונענש על ידי הקפטן מאור מליקסון. האחרון תורגל בהרכב ויתכן מאוד שיפתח למרות הפציעה. חדד יפתח עם שני קשרים אחוריים, אייל שן ומוחמד אדמו. האחרון יפתח בכל מקרה, כשנראה ששן יועדף על פני יוסי אופיר. אביתר אילוז ומליקסון יתמכו בהתקפה מהאגפים. על פי התרגול, דוד רביבו עשוי להישאר על הספסל.

אתמול שוחחו השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום והשר לענייני מיעוטים, אבישי ברוורמן, עם אלונה ברקת. השיחה התקיימה במסגרת טקס הרמת כוסית לחג הפסח בנוכחות אנשי הקבוצה. שלום קרא לברקת להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל הבעלים עדיין חוששת להתחייב.

הרכב משוער: דור דווידי; נדב קידר, דנילו מוריירה, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; מוחמד אדמו, אייל שן (יוסי אופיר), מאור מליקסון, אביתר אילוז; אוהד קדוסי, ברק בדש.

הניסיון של ניסים

ברמת השרון עסוקים בעיקר בקרבות העלייה לליגת העל. בקבוצה סומכים בעיקר על הכושר הטוב בו נמצאים דודו אברהם ומשה בן לולו ועל הניסיון של אורן ניסים, שכבר חווה מעמדים כאלה. גם תום מנשרוב, שהצטיין במשחק בשבת מול בית"ר שמשון (3:2), יפתח. "יש פערים בין הקבוצות אבל מבחינתנו נעשה את המקסימום", אמר המאמן ערן קוליק לקראת המשחק. "נעלה על המגרש וננסה להפתיע". קוליק לא מתכוון לשנות את ההרכב שניצח בשבת.

הרכב משוער: מנחם קורצקי; יניב צ'יצ'יאן, גל בראל, פידליס דימקאו, עבד כעבייה; רועי בקל, בני ג'נח, תום מנשרוב, דודו אברהם; משה בן לולו, אורן ניסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully